در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

مشکلات سه واحد تولیدی شهرستان شهریار بررسی شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۰۲۲۱
مشکلات سه واحد تولیدی شهرستان شهریار بررسی شد
صادقی رئیس سازمان صمت تهران در خصوص برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این جلسات چهارشنبه هر هفته با حضور استاندار تهران و مسئولین استانی و با حضور صنعتگران و تولید کنندگان برگزار شده تا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این هفته نیزجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضوردین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، عباسی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال وزارت کشور، عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرهادی فرماندارشهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط در شهرستان شهریار و غرب شهر تهران برگزار و نسبت به بررسی مسائل ومشکلات سه واحد تولیدی کاله، الیاف و روغن بهشهر اقدام شد.

وی درادامه اظهار داشت: 2 واحد تولید کننده فرآورده های لبنی و تولید کننده نخ های پلاستیک و پلی استری با سرمایه گذاری سنگین دراین شهرستان مستقر هستند که طی بررسی های بعمل آمده واحد تولیدکننده الیاف با توجه به مهیا بودن ظرفیت، نیاز به احیا داشته که با هماهنگی دستگاههای ذی ربط و تلاش مسئولین و مالک شرکت، اقدامات اجرایی احیاء آن از هفته آینده آغاز می گردد.

صادقی خاطر نشان کرد: شرکت فرآوری و پالایشگاه شیر دراین شهرستان نیز با سه مشکل مهم اعم از ترخیص ماشین آلات و تجهیزات روبه رواست که دراین جلسه مقرر گردید از سوی گمرک ترخیص ماشین آلات و تجهیزات انجام شود.

همچنین این شرکت با توجه به ظرفیت بالای پالایش شیر و مواد لبنی مشکل تامین مواد اولیه را دارد که مقررگردید از سوی جهاد کشاورزی از سراسرکشور این مواد تامین گردد.

این شرکت با توجه به توانایی تولید محصولات لبنی با مشکلات ارزی روبه رواست که مقررگردید جهت تامین ارز و سرمایه گذاری از سوی وزارت جهادکشاورزی ، استانداری و بانک عامل موارد بررسی و مرتفع گردد تا از واردات برخی از محصولات لبنی همچون کره به کشور جلوگیری شود.

رئیس سازمان صمت استان تهران در ادامه با اشاره به نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت روغن بهشهر گفت: این شرکت نیز با مشکل تامین روغن خام روبه رواست و از آنجا که تامین روغن مربوط به ستاد تنظیم بازار می باشد مقررگردید این مشکل در ستاد تنظیم بازار مطرح ونسبت به رفع آن اقدام گردد.

 

نظر شما
پرونده ویژه