فرماندار شهرستان شهریار در بازدید از شرکت کاله و الیاف عنوان کرد؛

از تمام پتانسیل های موجود برای رفع مشکلات بهره خواهیم جست

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۰۲۴۴
از تمام پتانسیل های موجود برای رفع مشکلات بهره خواهیم جست
فرماندار شهرستان شهریار در بازدید از شرکت کاله و الیاف عنوان کرد: از تمام پتانسیل های موجود برای رفع مشکلات بهره خواهیم جست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  فرماندار شهریار پیرو پیگیری های جدی در جهت رفع مشکلات شرکت های کاله و الیاف جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را با حضور دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور و حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استانداری تشکیل و به بررسی موارد و موانع پرداخت.

طاهری با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مجموعه های راکد و بازگشت به کار کارگران در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است گفت:امروز کشور به واسطه تحریم ها و شیوع بیماری کرونا دچار بیماری اقتصادی شده که باید با اهتمام همه دستگاه های دولتی و راهکارهای مدیریتی ارائه شده توسط مدیران  واحدهای صنعتی راکد که از نزدیک با مشکلات مواجه بوده اند به حل موارد پرداخته شود.

فرماندار شهرستان شهریار در بازدید از شرکت کاله و الیاف عنوان کرد :ما از تمام پتانسیل های موجود برای رفع مشکلات بهره خواهیم جست و با پیگیری های جدی اعتبارات مورد نیاز را به این واحد ها تزریق کرده وبه یاری خدادر آینده ای نزدیک شاهد بهسازی و و احیای این  واحدهای تولیدی خواهیم بود.

 

 

نظر شما