مدیر دفتر خبرگزاری برنا در استان تهران در یاداشتی نوشت:

خبرنگاران وقایع نگاران بی ادعا

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۶:۳۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۸
خبرنگاران وقایع نگاران بی ادعا
سیدعلیرضا کیایی بمناسبت روز خبرنگار در یادداشتی نوشت ؛خبرنگاران با نوشته هایشان بیان درد مردمی هستند که شاید خود نتوانند بگویند آنها با قلم خود می نگارند تا آرامش و سعادت جامعه را رقم بزنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سیدعلیرضا کیایی مدیر دفتر خبرگزاری برنا در استان تهران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در یاد داشتی نوشت، خبرنگاری حرفه ای است برای بیان مشکلات و انعکاس بحران های جامعه، قلم وسیله ای است برای نوشتن از شرایط  اقتصادی ، مسایل اجتماعی ، محیط زیست ، فرهنگی و  هر حوزه ای که نیاز به گفتن از آن باشد و این نگارش ها همه در جهت بهبود هر چه بیشتر شرایط و اوضاع آن بخش در جامعه است و یقینا رسانه ها در توسعه کشورها نقش مهمی دارند.

خبرنگاران با نوشته هایشان بیان درد مردمی هستند که شاید خود نتوانند بگویند آنها با قلم خود می نگارند تا آرامش و سعادت جامعه را رقم بزنند .

یک خبرنگار در مسیری که گام بر می دارد ناملایمات زیادی می ببیند اما قلم خود را مقدس می شمارد و به دنبال انعکاس صحیح اخبار است .

اما این روزها حوادث بسیاری در کشور رخ داد که اصحاب رسانه تحت شعاع آن قرار گرفتند و تلاش همکارانم در همه سطوح خبری وصف ناپذیر بود.

  از اسفند ماه  سال 98  تا الان که شیوع ویروس کرونا همچنان در حال جولان دادند است،  اصحاب رسانه  پای کار خبر و اطلاع رسانی به مردم بودند، تا در این  روزهای سخت کرونایی روند اطلاع رسانی بخوبی پوشش داده شود و  از دور نزدیک شاهد تلاش و کوشش همکاران خود هستم که لحظه ایی در کار خبر و گزارش ها وقفه ایجاد نکردند.

  اکنون با فرا رسیدن روز خبرنگار اعتقاد دارم ثبت یک روز و ارسال پیامک و هدایای ناچیز  در خور و شایسته ی این همه زحمات واقعا نمیباشد چون اصحاب رسانه از جان خود برای اطلاع رسانی مایه گذاشته اند.

 همکاران من در این روزهای کرونایی و سخت پا به پای کادر درمانی کشور حرکت کردند و بسیاری از آنها و خانواده هایشان درگیر ویروس کرونا شدند و متاسفانه نیز تعدادی از این عزیزان از جمع ما پر کشیدند.

سخن در زمینه ی سختی های کار خبر زیاد است اما امیدوارم ایامی که در پیش هستند تاریخی را در تقویم کشورمان رقم بزنند که سراسر خوشی باشد تا تلخی حوادثی که خبرنگاران راویان آن بوده اند از اذهان محو شود و اصحاب رسانه روایتگر و ثبت کننده ی اتفاقات خوش در کشور باشند.

یاران رسانه روزتان مبارک**

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز