بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از مهمترین مطالبات شهروندان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۰۷۷۵
بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از مهمترین مطالبات شهروندان است
عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از مهمترین مطالبات شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس منصور حیدری در جلسه رسمی ۲۶۶ شورای اسلامی شهر قدس گفت: برای شکل گیری پیاده روهای یکدست و با رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم، شهرداری نسبت به تدوین دستور العمل پیاده رو سازی اقدام کند.

وی افزود: هم اکنون اجرای پیاده رو توسط مالکان املاک و شهرداری انجام می گیرد و به طور معمول در پیاده روهایی که توسط شهرداری اجرا می شود تا حدود زیادی استاندارد های شهرسازی رعایت می شود.

مهندس حیدری با اشاره به این مهم که بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات به حق شهروندان می باشد، افزود: شهرداری با عنایت به برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با هدف رفاه و آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و همچنین حذف ناهمواری های تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با حفظ اولویت لکه گیری و آسفالت می نماید.

عضو شورای اسلامی شهرقدس بیان کرد: اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری دائماً از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بازدید و موارد فنی و خدمات شهری را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر طی بازدید پروژه نیز با مشکل و ایرادی برخورد کنیم و به یقین برسیم که به صرف و صلاح شهرداری نیست و موجب برهم خوردن آسایش مردم است، مطمئناً پیگیر تخریب و بهسازی دوباره پروژه خواهیم بود حتی اگر پیمانکار نیز متضرر شود.

 

نظر شما