‍ حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با اصحاب رسانه:

مطالبات صورت گرفته از سمت اصحاب بایستی در چارچوب قانون باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۰۸۱۵
مطالبات صورت گرفته از سمت اصحاب بایستی در چارچوب قانون باشد
به مناسبت روز خبرنگار دیدار حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار گفت: حضور اصحاب رسانه در جامعه بسیار تاثیر گذار است و اگر برنامه ای منسجم در حوزه رسانه و خبر داشته باشیم و خبرنگاران قلم هایشان را براساس وجدان بزنند شاهد رشد و ارتقای جامعه ایران خواهیم بود.

او افزود: اخبار کذب اگر از سمت رسانه ها منعکس شود موجب بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود و همچنین در دراز مدت مردم اعتماد خودشان را هم از رسانه ها سلب می کنند.

توکلی با اشاره به اینکه ایجاد وحدت و همدلی را یکی از مهمترین اولویت های مجموعه فرمانداری است افزود: هدفمان اینست که رابطه خوب و تنگاتنگی بین مردم و مسئولین ایجاد بشود و در این مدت با همکاری اصحاب دلسوز رسانه در حوزه های مختلف عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته ایم.

توکلی رعایت اخلاق را یکی از مهمترین موارد در اصول خبرنگاری بیان کرد و گفت: :در شرایط امروز باید محور کارها منافع ملی کشور باشد و بایستی در حوزه اطلاع رسانی هدف گذاری کنیم و با در نظر گرفتن مطالبات به حق نیازهای مردم رو برطرف کنیم.

فرماندار جوان شهرستان ری با تاکید بر اینکه مطالبات صورت گرفته از سمت اصحاب بایستی در چارچوب قانون باشد ادامه داد:  غرایز شخصی و تیمی نباید مورد استفاده اصحاب رسانه قرار بگیرد و بی اخلاقی و توهین به سرمایه های اجتماعی آرامش را از میان مردم سلب می‌کند و موجب بی اعتمادی مردم به نظام و انقلاب خواهد شد.

 

333

نظر شما
پرونده ویژه