فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک:

نقش مهم خبرنگاران در شکستن تحریف واقعیتهاست

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶۸
فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک گفت : نقش مهم خبرنگاران در شکستن تحریف واقعیتهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ صمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، اظهار داشت: عرصه امروز، عرصه‌‌‌ی حرکت عمومی و ماندگارِ تاریخی ملت است ، سرنوشت ایران را امروز ملت ما شاید برای قرنها دارند رقم می زنند و معین می کنند ؛ همیشه چنین موقعیتی پیش نمی‌‌‌آید؛ در همه‌‌‌ی مقاطع تاریخی، این وضعیت پیش نمی‌‌‌آید؛ در زمان ما خوشبختانه پیش آمده است.

سرهنگ سلطانی افزود: این انقلاب، کشور را و ملت را در معرض یک حرکت مؤثرِ ماندگارِ طولانی و تاریخی قرار داده است و هر کدام از ما در این برهه نقشی داریم و باید نقش خودمان را بشناسیم و آن را ایفاء کنیم.

فرمانده سپاه قرچک تاکید کرد: بنظرم آنچه امروز خبرنگاران می توانند به عنوان یک نقش ایفا نمایند کمک در شکستن تحریف واقعیتهاست؛ امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و هدایتهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و استقامت ملت شریف ایران،  پیشرفت های چشم گیری در کشورمان به وجود آمده است که اگر خبرنگاران عزیز بتوانند این پیشرفتها را و دشمنی دشمنان با ملت عزیز ایران را انعکاس بدهند میتوانند نقش بسیار بزرگی در بیان واقعیتها و شکستن تحریم داشته باشند.

صمد سلطانی فرمانده سپاه قرچک در پایان گفت: با نثار درود و سلام به روح مطهر شهید آوینی و شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض میکنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز