تقدیر از خبرنگاران شهرستان پردیس در نماز جمعه

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۰۹۰۸
تقدیر از خبرنگاران شهرستان پردیس در نماز جمعه
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: خبرنگاران باید صادق و در جامعه امیدبخش باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس  در نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ۱۷ مرداد که در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد با اشاره به عید بزرگ غدیر خم به  آثار و ثمرات ولایت پذیری اشاره داشت و گفت:غدیر مایه خیر و برکت برای جهان بشریت است و ولایت‌ پذیری مراتب و درجات مختلفی دارد و تاریخ ثابت کرده هرگاه مردم و مسئولان ما چشم به دهان رهبری دوختند، سربلند و عزتمند شدند.

وی همچنین با ابراز همدردی با مردم لبنان و حادثه انفجار اخیر به مسئولان کشور در زمینه  انبار سازی های اینگونه مواد و حادثه های مشابه هشدار داد.

حجت الاسلام حسینی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از آنها گفت: اخلاق حرفه ای، درستی و امانتداری و صداقت در گفتار جزو اخلاق رسانه ای است و خبرنگاران موتور افکار عمومی هستند.

وی افزود :خبرنگاران باید افکار مردم را خوب هدایت کنند و در امید بخشی موثر باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: خبرنگاران صدای مردم و درد مردم را به مسئولین برسانند و این به انقلاب و جامعه اسلامی کمک میکند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و توجه به پروتکل های  بهداشتی توسط عزاداران اظهارداشت: روز گذشته بهمراه فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان  بازدیدی از مراکز بهداشت و درمان در بومهن و جاجرود داشتیم و آنها تنها خواهش شان از مردم رعایت نکات بود، این افراد از جان خود و تفریح خودشان گذشته اند و خدمت می کنند و گاهی محبورند ۲۴ ساعت  ماسک بزنند و ما وظیفه دعریم برای حفظجان خودمان و کمک به کادر درمان و بهداشت نکات را توجه و رعایت کنیم.

IMG-20200807-WA0075

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز