همزمان با روز خبرنگار انجام شد؛

درخواست برخورد جدی با خبرنگاران فاقد مجوز ارشاد اسلامی در شهرستان پردیس

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۲۰۳۲
درخواست برخورد جدی با خبرنگاران فاقد مجوز ارشاد اسلامی در شهرستان پردیس
همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه درخواست برخورد جدی با خبرنگاران فاقد مجوز شهرستان پردیس را داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ حجت الاسلام عبدالهی در مراسم تقدیر خبرنگاران دارای مجوز شهرستان پردیس ضمن گفتگو با نمایندگی این رسانه ها به بررسی مشکلات فعلی آنان پرداخت.

در ابتدا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن گرامیداشت این روز با یاد و خاطره شهادت شهید صارمی خبرنگار ایرانی شهید در افغانستان اعلام کرد: خبرنگار تجسم مسئولیت و صداقت در جامعه است، افرادی که در پرده برداشتن از بی خبری تلاش و کوشش می کنند و آگاهی بخش جامعه هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند .

وی افزود: گاهی این آگاهی بخشی ها با خطرات سنگینی همراه است و خبرنگاران با مطالبه گری و پرسشگری وظیفه دارند آگاه بخش جامعه باشند  .

وی در ادامه اظهار داشت: خبرنگار با اختلاس گر و مجری تبعیض همخوان نیست و زد و بند در وجود خبرنگار معنا ندارد، خبرنگار رنج مردم را میبیند و مطالبه گر بحق مردم است و خبرنگار علاوه بر مطالبه گری برای مردم ضرورت دارد زحمات و خدمات مسئولین و خدمت انجام شده برای مردم را هم بیان می نماید .

گفتنی است در این مراسم رییس اداره ارشاد شهرستان پردیس ضمن درخواست مسئولین ادارات شهرستان از آنها خواست صرفا برای گفتگو و هماهنگی خبر با لیست مورد تایید اداره ارشاد اسلامی و دستگاه متولی رسانه ها تاییدیه بگیرند تا مانع باندبازی ها و برخی بداخلاقی های رسانه ای شویم.

در این مراسم از خبرنگاران و رسانه های دارای مجوز شهرستان تقدیر به عمل آمد و لوح تشکری از سوی مدیرکل اداره ارشاد استان تهران به  خبرنگار برنا در پردیس اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز