انتخاب مدرس خیابانی فردی از جنس مردم با توانایی و کارآمدی بی نظیر حائز اهمیت است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۲۶۵۵
انتخاب  مدرس خیابانی فردی از جنس مردم با توانایی و کارآمدی بی نظیر حائز اهمیت است
اولین آزمون نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور فردی جنس مردم با توانایی و کارآمدی بی نظیر حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کشور عزیزمان ایران در حالی عید ولایت و امامت ، عیدسعید غدیر خم را جشن می گیرد که دولت محترم تدبیر و امید دکتر حسین مدرس خیابانی را بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت به مجلس محترم شورای اسلامی معرفی کرده است.

اولین آزمون نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور فردی جنس مردم با توانایی و کارآمدی بی نظیر حائز اهمیت است. وزارتخانه ای با بیش از ۴۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشور و سهم بالا در تامین نیازها و کالاهای اساسی مردم نیازمند حضور فردی قدرتمند ، توانا و آشنا به امور حائز اهمیت وافر می باشد.

معرفی حسین مدرس خیابانی با توجه به عملکرد مثبت وی در زمان قائم مقامی و سرپرستی در وزارت صمت و سوابق مدیریتی و اجرائی در بخش خصوصی مبین نگاه ویژه ریاست محترم جمهوری به مقوله تولید و تجارت است و حضور وی در کابینه اقتصادی کشور موجب دلگرمی صاحبان صنایع و تولید شده است‌.

امیدواریم که مردم عزیز و ارزشمند ایران شاهد رای مثبت نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی بوده و با آرای قدرتمند به وزیر پیشنهادی صمت، موجبات صلابت و افتخاری دوباره در کارنامه قانونگذاری باشند.

ما صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان و اصناف ضمن حمایت قاطع از آقای دکتر مدرس خیابانی ، امیدواریم با حضور ایشان شاهد رونق فعالیت های اقتصادی بیش از بیش باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز