طرح ملی "هر خانه یک پایگاه سلامت" در قرچک آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۲۸۲۱
طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در قرچک آغاز شد
طی مراسمی که با حضور خدایی راد، معاون سیاسی فرماندار، طباطبایی رییس شبکه بهداشت و درمان و نمایندگانی از سفیران سلامت محله همراه بود طرح ملی "هر خانه یک پایگاه سلامت" در قرچک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم معاون فرماندار حمایت و همکاری تمام ادارات به ویژه آموزش و پرورش و شهرداری را در گسترش و اجرای برنامه حائز اهمیت دانست.

رییس شبکه بهداشت و درمان قرچک  نیز در مراسم اظهار داشت: از آنجا که توسعه و فراگیری بهداشت در کشور، بدون همراهی و حمایت مردم، امکان پذیر نخواهد بود با اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت و توانمند سازی فردی از اعضای خانواده، با عنوان سفیر سلامت، رعایت بهداشت و توصیه های مربوطه از منازل شهروندان شروع خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: مشارکت حداکثری سفیران خانوار به عنوان حلقه وصل پرسنل بهداشت با اعضای خانواده، به ویژه در شرایط همه گیری کرونا، نقش بسزایی در کنترل بیماری خواهد داشت.

در ادامه مراسم همچنین بکرانی معاون امور بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قرچک نیز گزارشی از اجرای پایلوت برنامه در مرکز خدمات جامع روستائی داود آباد ارائه نمود و از کلیه خانوارها جهت شرکت در آموزش های مجازی دعوت کرد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۸۸۳ خانوار در روستای داود آباد دارای سفیر سلامت می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز