در نشست مسئولان شهر حسن آباد با مدیران آبفا صورت گرفت؛

بررسی و چاره اندیشی مشکل کمبود آب سه روستای حسن آباد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۲۹۲۳
بررسی و چاره اندیشی مشکل کمبود آب سه روستای حسن آباد
با حضور مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران- شهرری و مسئولان بخش فشافویه و شهرحسن آباد، راهکارهای تعامل و همکاری سازنده با آبفا بررسی و برای رفع مشکل کمبود آب سه روستای حسن آباد چاره اندیشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛این نشست صبح امروز با حضورحسن حقیقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری، بخشدار بخش فشافویه، شهردار و رئیس شورای شهرحسن آباد، معاون ندامتگاه بزرگ تهران و دهیاران روستاهای کُلین، خانلق و زیوان در محل بخشداری بخش فشافویه برگزار شد.

در این نشست موانع و مشکلات موجود در زمینه همکاری های دوجانبه در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم و مشترکان بخش فشافویه و شهر حسن آباد مطرح شد و راهکارهای تعامل و همکاری سازنده دستگاه های مختلف اداری و اجرایی به ویژه بخشداری و شهرداری با آبفای منطقه جهت رفع این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست، مشکلات کمبود شدید آب سه روستای کُلین، خانلق و زیوان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و برای  رفع این مشکلات چاره اندیشی شد.

گفتنی است؛ به دستور حسن حقیقی مدیرعامل شرکت مقرر شد که با انشعاب گیری موقت از شبکه توزیع آب شهرحسن آباد، مشکل کمبود آب این سه روستا در کوتاه مدت حل شود و در برنامه بلند مدت نیز این مشکل با اجرای طرح انتقال آب از تهران به طور کامل برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز