علی ملکی شهردار اندیشه خبر داد:

نهضت پاکسازی نخاله های سطح شهر اندیشه محله به محله اجرایی شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۳۴۶۰
نهضت پاکسازی نخاله های سطح شهر اندیشه محله به محله اجرایی شد
از ۲۳ مرداد ۹۹ نهضت پاکسازی و جمع آوری نخاله های سطح شهر اندیشه با هدف ارتقاء بهداشت و سلامت اجتماعی،حفظ و زیباسازی سیما و منظر شهری، ایجاد محیط سالم و با نشاط و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات دهی به شهروندان با همت حوزه معاونت خدمات شهری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار اندیشه از ادامه طرح پاکسازی نخاله محله به محله در نقاط مختلف شهر اندیشه خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کنونی در خصوص استمرار این نهضت به همت همکاران خدوم و زحمتکش حوزه معاونت خدمات شهری در معابر اصلی و فرعی همچنین محله های مختلف شهر یکی پس از دیگری به صورت کار گروهی نخاله های ساختمانی پاکسازی می شود.

ملکی  در ادامه خاطر نشان کرد: از اهداف مهم این نهضت می توان به افزایش کیفیت و دقت رفت و روب لایروبی و پاکسازی کانال ها و آبرو ها جمع آوری نخاله و سرشاخه ها تسطیح و پاکسازی ساماندهی فضای شهری محلات و نظافت کوچه ها و... اشاره کرد و اعلام کرد در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در راستای بهبود و نظافت در شهر اندیشه خواهیم بود.

در ادامه شهبازی معاون خدمات شهری شهرداری اندیشه تصریح کرد :از روز پنج شنبه مورخ ۲۳ مرداد نهضت جهادی پاکسازی نخاله های سطح شهر اندیشه محله به محل و از موقعیت میدان خلیج فارس فاز ۵ اندیشه با همت واحد های امور شهری و خدمات موتوری اجرایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز