تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مجتمع مسکونی جانبازان

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱۶
تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مجتمع مسکونی جانبازان
فرماندار اسلامشهر بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مجتمع مسکونی ۹۸۰ واحدی جانبازان شهرک قائمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سخن می گفت به وضعیت نامناسب مجتمع مسکونی جانبازان قائمیه اشاره کرد و اظهار داشت: بخش عمده ساکنان این مجموعه را جانبازان عزیز تشکیل می دهند و پیگیری های مستمری در طول یک سال و نیم گذشته از اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران و اسلامشهر صورت گرفته اما اقدام قابل قبولی انجام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به مسائل حوزه ایثارگران در شهرستان گفت: در زمینه مشکلات ایثارگران با مواردی از جمله عدم اشتغال این عزیزان و فرزندانشان و همچنین مسائلی در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم که در این زمینه کارگروه هایی ویژه جهت پیگیری مستمر این موضوعات تشکیل می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: هرکدام از ما وقتی با خواسته به حق ایثارگری روبه رو می شویم که در راه حفظ دین و کشور خود چندین سال درد و عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی را همراه دارد نباید پاسخ منفی بدهیم و اگر جرأت نداریم مسئولیت نپذیریم.

مرسلپور تأکید کرد: به خانواده معظم شهدا ، ایثارگر و آزاده نگاه اداری نداشته باشیم و بدانیم حضور این افراد در جبهه های ایثار و شهادت برای کسب ناز و نعمت بعدی نبود و الان در کوران زندگی با ما روبه رو هستند.

وی ادامه داد: ما مسئولان به برکت همین شهدا و ایثار گری ها در رفاه نسبی قرار داریم و جایز نیست اکنون که خانواده های آنان به ما نیاز دارند با رفتارهای نابخردانه این عزیزان را برنجانیم و نگاه ما در این زمینه باید معقولانه و عالمانه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز