تشریح اقدامات مختلف دولت در استان تهران از زبان محسنی بندپی؛

از طرح های آبرسانی مختلف در استان تا موفقیت در حوزهای کشاورزی و حمل و نقل

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۴۴۶۶
از طرح های آبرسانی مختلف در استان تا موفقیت در حوزهای کشاورزی و حمل و نقل
استاندار تهران اقدامات مختلف دولت تدبیر و امید در استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ انوشیروان محسنی بندپی در نشست مشترک با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به اقدامات مختلف در حوزه آسیب های اجتماعی اظهار داشت: تهیه سند آسیب های اجتماعی یکی از اقدامات خوبی بود که در استانداری انجام شد.

وی ادامه داد: جهت تامین زیرساخت ها به عنوان کلیدی ترین اقدام در حوزه جهش تولید 19 شهرک دولتی و 13 شهرک خصوصی ایجاد شده و هم اکنون حدود 18 درصد اشتغال، 22 درصد شاغلان خدمت، 25 درصد تولید ناخالص داخلی، 54 درصد سپرده های بانکی در تهران وجود دارد و بیش از 50 درصد درآمدهای مالیاتی از 14 میلیون نفر جمعیت پایتخت دریافت می شود.

استاندار تهران تصریح کرد: احداث ساختمان سد نمرود، طرح ساماندهی آب های سطحی جنوب تهران، طرح آبرسانی به شهر تهران از سد کرج، طرح قمر بنی هاشم (ع) به عنوان بزرگ ترین طرح در حال اجرا، طرح آبرسانی سد ماملو و ایجاد تاسیسات فاضلاب تهران، پرند، اسلامشهر، شهریار از اقدامات مهم در استان تهران است.

محسنی بندپی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: توسعه حمل و نقل جاده ای، احداث باند دوم شهریار- اسلامشهر، کمربندی دوم تهران، تعریض و بهسازی محور هراز، احداث آزادراه کنارگذر جنوب تهران، آزادراه تهران- کرج و تهران- شمال، مترو تهران- اسلامشهر، مسیر قطار حومه ای تهران-پردیس و تهران- پیشوا و موفقیت در حوزه کشاورزی که 2 درصد شاغلان از سطح کشور در این حوزه را در بر می گیرد  پروژه های موفق دولت در 6 سال گذشته می باشد.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد محیط زیست، آسیب های اجتماعی و وضعیت پسماندها براساس طرح جامع مدیریت به شهرداری ماموریت دادیم، از سوی دیگر شهرداری مکلف به صیانت از بهبود یافتگان آسیب های اجتماعی شد تا 6 هزار نفر را با حرفه آموزی به جامعه برگرداند.

 

 

نظر شما