افتتاح پروژه های فرمانداری رباط کریم در هفته دولت

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۵۰۵۷
افتتاح پروژه های فرمانداری رباط کریم در هفته دولت
معاون امور فنی و عمرانی از افتتاح پروژه های فرمانداری از محل اعتبارات ارزش افزوده با اعتباری 433 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیاوش نوری در خصوص افتتاح از پروژه های فرمانداری از محل ارزش افزوده در روستاهای فاقد دهیاری بیان کرد: 9 پروژه فرهنگی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 330 میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده با اشتغالزایی 20 نفر به صورت مستقیم در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در خصوص جزییات پروژه ها بیان کرد: سه سرای محله کیکاور، سفیدار و شترخوار با اعتباری 11 میلیارد و صد میلیون تومان در سال گذشته کلنگ زنی شد که زمینه اشتغالزایی 15 نفر را فراهم می کند. سرای محله سفیدار در زیربنایی هزار و 557 مترمربعی، مساحتی به متراژ 390 مترمربع با اسکلتی بتنی در 4 طبقه به بهره برداری خواهد رسید. سرای محله کیکاور و شترخوار هر کدام در زیربنایی هزار و 450 مترمربعی در مساحتی 350 متر مربعی درچهار طبقه با اسکلت بتی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

نوری با اشاره به افتتاح پارک مجتمع نظامی پرندک عنوان کرد: در راستای رفع دغدغه های شهروندان و افزایش سرانه های تفریحی، کلنگ پارک مجتمع نظامی در سال گذشته با 8 هزار متر مربع فضای سبز بات شش چشمه سرویس بهداشتی بانوان و آقایان، و دارا بودن اتاقک نگهبانی در مساحتی 41 متر مربعی همراه با هشت آلاچیق و 4 باب واحد تجاری به مساحت 96 متر مربع با اعتباری 28 میلیارد تومانی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

معاون امور فنی و عمرانی با بیان بهسازی معابر 83 میلیارد تومانی اظهار کرد: بهسازی معابر اصغرآباد، شترخوار و سفیدار در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد که برای نمونه باید گفت در بهسازی معبر سفیدار، 16 هزار متر مربع عملیات برچیدن تسطیح اساس و زیراساس معابر روستای سفیدار، اعتباری 38 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

وی درباره رفع دغدغه مردمی در خصوص دسترسی به جاده روستاهای کیکاور و شترخوار گفت: احداث جاده دسترسی روستای کیکاور به طول 2 کیلومتر به صورت رفت و برگشت با اعتباری 95 میلیارد تومانی و احداث جاده دسترسی روستای شترخوار و سفیدار به طول یک و نیم کیلومتر به صورت یک طرفه با اعتباری 120 میلیارد تومانی با در نظر گرفتن امنیت های لازم و کیفیت مناسب در اختیار شهرندان فهیم و دغدغه مندقرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز