پروژه شبکه بهداشت و درمان کهریزک در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۷۱۳۴
پروژه شبکه بهداشت و درمان کهریزک در هفته دولت افتتاح می شود
بخشدار کهریزک از افتتاح ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان "شهید رجایی" شهر کهریزک در هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین بابایی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان “شهید رجایی” شهر کهریزک اظهار داشت: این مجموعه بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین و حمایت های مجموعه حاکمیتی بخش کهریزک برای هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه ارتقا سرانه های بهداشت اولویت نخست بخشداری است تصریح کرد: توجه به سرانه های درمانی و بهداشتی نقش موثری در سلامت شهروندان دارد؛ از اینرو ضمن احصا چالش ها و مشکلات خانه های بهداشت در قالب کارگروهی ویژه، افتتاح چنین مراکزی نیز در دستورکار قرار دارد.

بخشدار کهریزک افزود: شبکه بهداشت و درمان شهید رجایی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و ۵۲ اتاق ساخته شده و مجهز و مدرن همزمان بخش‌هایی مختلف از جمله بهداشت، درمان و آزمایشگاه را در خود دارد.

بابایی سپس ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان به ویژه در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا روبه رو هستیم سبب کاهش هزینه‌های درمانی خواهد شد، بر همین اساس ارتقا سرانه ها در بخش کهریزک با جدیت پیگیری می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بهبود و ارتقا وضعیت بهداشتی و درمانی نیازمند اقدامات عملیاتی و پرهیز از شعارزدگی می باشد؛ از اینرو درصدد هستیم با اقدامات کارشناسانه، علمی و عملیاتی در مسیر پیشبرد اهداف ترسیم شده حرکت کنیم.

 

نظر شما