از اعضای شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۷۲۴۴
محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به پاس تلاش های ارزنده و زحمات اعضای شورای مرکزی از بدو تشکیل انجمن تا کنون، از ایشان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا از تجلیل اعضای شورای مرکزی انجمن به پاس تلاش های ارزنده و زحمات ایشان در طول فعالیت انجمن خبر داد و گفت: یکی از مباحث بسیار مهم در جامعه کنونی، فعالیت داوطلبانه و مشارکت اجتماعی در موضوعات مختلف است، در دنیایی که شرایط نا به سامان اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... وجود دارد کم تر کسی حاضر می شود به فعالیت های داوطلبانه بپردازد چرا که بنا به شرایط حساس موجود و فشار های ناشی از آن، شخص حتی اگر مشتاق فعالیت هم باشد نمی تواند در حوزه مورد علاقه خود فعالیت کند و به صورت داوطلبانه در راستای بهبود کیفیت زندگی سایر هم نوعان خود قدم بردارد.

گل محمدی ادامه داد، اما به لطف خدا ویژگی جوانی علیرغم تمام فشار های اجتماعی و اقتصادی که بر آن حاکم است این گونه نیست که دست از تلاش و فعالیت بردارد، جوان جامعه کنونی ما، علیرغم تمام مشکلات موجود بر سر راهش، تلاش می کند تا ضمن شکوفا کردن استعداد و هنر خود، در حد توان یاری گر هم نسل های خویش باشد، جوانانی که با ثبت سازمان مردم نهاد جوانان سعی دارند دردی از جامعه را دوا کنند و بنا به بضاعت خود به عنوان یک سازمان مردم نهاد یاری گر ملت خویش باشد، از این رو اعضای شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران نیز حدودا یک سال و نیم پیش، زمانی که قصد فعالیت در حوزه سلامت اجتماعی و روانی را داشتم به یاری اینجانب آمدند تا با کمک و اتحاد یک دیگر بتوانیم در حوزه فوق شاهد بهبود کیفیت زندگی جوانان استان تهران باشیم.

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی افزود: از این رو به پاس تلاش ها و زحمات ایشان در طول فعالیت انجمن در حد توان خود سعی کردم با اهدای یک جلد کتاب تحت عنوان حضرت زینب (س) سردبیر رسانه عاشورا که نویسنده آن یک جوان بومی ساکن بهارستان است به عنوان یک هدیه فرهنگی، در کنار اهدای لوح تقدیری، از اعضای شورای مرکزی انجمن تجلیل به عمل آورم.

در پایان گفتنی است اعضای شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی نیز به پاس فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی ایشان در جهت پیشبرد اهداف عالیه انجمن، از محمد گل محمدی به عنوان دبیر سازمان تجلیل به عمل آوردند.

 

متن لوح تقدیر اهدایی دبیر انجمن به اعضای شورای مرکزی خویش، بدین شرح است:

 

در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید و در گناه به یکدیگر یاری نرسانید. (آیه ۲ سوره مائده)

جناب آقای هادی بلالی

مسئول محترم امور مالی و قائم مقام انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

سلام علیکم

سپاس و ستایش کردگاری را سزاست که توفیق را رفیق طریقت ساخت تا ترنم و تنعم خدمت به خلق میسر گردد، در انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران نیز انسان‌هایی گرد هم آمده‌اند که صفات ستوده انسانی و الهی را در خود رشد داده و تقویت نموده اند و شایستگی دریافت خیر و پاداش از درگاه حضرت باری تعالی را کسب خواهند نمود. حفظ و ارتقاء سلامت به وسیله خود مردم، در محل زندگی آنان، جایی که یاد می‌گیرند، کار می‌کنند و عشق می ورزند، ایجاد می شود. وقتی مردم به خودشان و سایر افراد جامعه توجه می‌کنند، اهمیت می‌دهند و همچنین تلاش می‌کنند از توانایی‌های خود در شناخت مسائل و مشکلات محیط خویش استفاده کنند و در تصمیم گیری های گروهی برای حل مسائل قدم بردارند می توان ادعا نمود که به سلامت اجتماعی و روانی رسیده‌اند و این هدف متعالی و ارزشمندی است که بر اساس آن انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران از طریق افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیلگرانه به منظور ارتقاء سطح کیفیت زندگی و افزایش سطح سلامت اجتماعی و روانی جوانان استان تهران پیگیری می نماید.

ضمن گرامیداشت ۲۲ مرداد، روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی بر خود لازم دانستیم بدین وسیله از زحمات و تلاش های ارزنده حضرتعالی به جهت فعالیت های چشمگیر و اثرگذار در ترویج مشارکت اجتماعی به منظور افزایش سطح سلامت اجتماعی و روانی جوانان استان تهران تقدیر و تشکر نماییم.

قامتتان همچون عزمتان استوار باد.

 

 محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

 رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

 

۰۱ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۲ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۳ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی(1)

۰۴ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۵ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۶ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۷ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۰۸ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی(1)

۰۹ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

۱۰ شورای مرکزی انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز