همزمان با هفته دولت مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۷۵۵۶
همزمان با هفته دولت مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد
همزمان با هفته دولت آیین گلباران مزار شهدای گمنام قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسئولان قرچک در این آیین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

 

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته دولت گفت: مسئولان نباید فراموش کنند که برای بقا در مسئولیت‌ها وام‌دار خون شهدا هستند و هیچ‌گاه نباید از راه و سیره فکری و عملی شهدا، جانبازان و ایثارگران عدول کنند که تنها راه عملی شدن این امر نیز خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است.

بهمن خطیبی افزود: همه مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند و اگر امروزه آسایش و آرامشی در کشور حاکم است، حاصل این خون‌هاست.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: زندگی ساده و بی‌آلایش این دو شهید گرانقدر که رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر مملکت بودند، همراه با سیره مؤمنانه و خدمتگزارانه آنها نسبت به مردم، باید الگوی خوبی برای کارکنان دولت و به‌خصوص مسئولان باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی نیز در حاشیه گلباران مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته دولت با تسلیت ماه محرم، اظهار داشت: ضمن تبریک هفته دولت به خادمان مردم، امیدوارم خداوند توفیق خدمت مخلصانه بر محور دین اسلام را بر همه عنایت بفرماید.

وی افزود: تقارن ماه محرم با ایام هفته دولت فرصتی است برای همه مسئولان که خود را به منطق امام حسین(ع) خود نزدیک کنند.

امام جمعه قرچک بیان کرد: دهه اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است، امام حسین(ع) برای این فریضه قیام کردند و حداقل وظیفه ما در قبال حماسه عظیم این امام بزرگوار این است که به اندازه وسع و توانمان به این فریضه عمل و توجه کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز