۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی پیشوا در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۸۰۴۲
۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی پیشوا در هفته دولت افتتاح می شود
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همزمان با هفته دولت ۶۹ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار حدود ۱۳۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف ورزشی، زیرساختی، صنعتی و کشاورزی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری نیروگاه ۸ مگاواتی برق با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد تومان و شرکت تولیدی مفتول‌های صنعتی با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: همچنین پروژه‌های بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه‌های خدماتی با اعتبار افزون بر ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان افتتاح می‌گردد.  

عباسی عنوان کرد: در این هفته پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های شهری با اعتبار حدود ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و پروژه‌های روستایی نیز با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، امکان افتتاح رسمی برخی از پروژه ها میسر نیست که ان شاءالله در فرصت مناسب و با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: از آنجا که برگزاری همایش‌ها و تجمعات نیز با ممنوعیت مواجه می باشد، لازم است تا از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای دولت بهره گرفته شود و مدیران ادارات از این ظرفیت برای بازگو کردن عملکرد دستگاه ها در راستای امیدآفرینی در شهرستان استفاده کنند.

 

نظر شما