فرماندار قرچک:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۸۱۸۲
افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 37 پروژه در شهرستان قرچک با اعتباری بالغ بر 1737894 میلیون ریال معادل حدود 174 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود: علیرغم تمام محدودیت ها و مشکلات اقتصادی کشور، امور زیربنایی، خدمت به مردم شریف و توسعه روزافزون در جای جای ایران اسلامی متوقف نشده است.

وی یادآور شد: هر ساله با آغاز هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی، صنعتی و ... در تمامی مناطق هستیم که قرچک نیز از این موضوع مستثنی نبوده و مردم عزیز شاهد هستند علیرغم وجود تمام مشکلات، دولت به توسعه مناطق بخصوص مناطق کم برخوردار توجه جدی دارد و علاوه بر هفته دولت، در دهه مبارکه فجر و ایام مختلف سال با بهره برداری از پروژه ها کام مردم را شیرین می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: امسال نیز در شهرستان قرچک 32 پروژه در حوزه های مختلف افتتاح و به بهره برداری می رسد و همچنین 5 پروژه مهم نیز کلنگ زنی خواهد شد که عمدتا مربوط به توسعه شهرک صنعتی و نویدبخش رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه خواهد بود.

وی اشاره ای به پروژه های هفته دولت داشت و بیان کرد: این پروژه ها شامل بهره برداری از واحدهای مسکونی شهدای ادارات، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، دو پروژه توسعه شبکه گذاری مخابرات، بوم گردی، ساختمان اداری دهیاری، سامانه پایش تصویری و چمن مصنوعی روستایی، افتتاح 9 واحد تولیدی در شهرک صنعتی، کلنگ زنی 4 پروژه بزرگ شبکه آب و برق و تصفیه خانه در شهرک صنعتی، کلینیک گیاه پزشکی ، 9 پرژه شهری، 6 پروژه در حوزه برق و ... است.

خطیبی یادآور شد: پروژه های قابل افتتاح برای حدود 450 نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

نظر شما