مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا:

ورزش تهران در دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰۸
ورزش تهران در دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه قرار گرفت
رضا گل محمدی گفت، افتتاح پروژهای عمرانی و ورزشی در هفته دولت گامی دیگر در جهت توسعه زیرساختها به ویژه مناطق کم برخوردار استان تهران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا استان تهران،  مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه ورزشی در استان تهران خبر داد .

گلمحمدی تاکید کرد، افزایش سرانه ورزشی استان تهران در دولت تدبیر و امید به واسطه حمایتهای لازم و عزم جدی برای توسعه زیر ساختهای ورزشی کشور به ویژه در پایتخت بوده است.

وی اظهارداشت: این ایام فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است وهفته دولت فرصت مناسبی است که تلاش کنیم امید را میان مردم زنده نگه داریم.

گل محمدی، افتتاح پروژهای عمرانی و ورزشی در هفته دولت گامی دیگر در جهت توسعه زیرساختها به ویژه مناطق کم برخوردار استان تهران خواند و افزود، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ،ماده ۲۷ و شهرداریها در هفته دولت ۱۴ پروژه افتتاح و برای مردم عزیز استان تهران آماده بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته دولت با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای و رسانه‌های گروهی و مکتوب و خبرگزاری ها دستاوردهای این اداره  برای مردم اطلاع رسانی شود.

متولی ورزش و جوانان تهران اضافه کرد: محدویت‌هایی که با توجه به شرایط کرونا ایجاد شده در برگزاری برنامه‌های هفته دولت شرایط خاصی قرار دادیم، و سعی شده برنامه‌ها را  نسبت به سال‌های گذشته متفاوت ترانجام شود.

رضا گل محمدی، در پایان افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه ورزشی در استان تهران را بشرح ذیل اعلام کرد.

شهریار_  فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره

پاکدشت _ زمین چمن مصنوعی

شمیرانات_ سالن چند منظوره گرمابدر

قرچک _ سالن ورزشی

شهر قدس_سالن ورزشی هفت جوی

جنوب تهران _بازسازی مجموعه قیانوری

غرب تهران _زمین چمن مصنوعی خوراکیان

جنوب تهران _سالن ورزشی هرندی

شهریار_۶ سالن و مجموعه ورزشی شهرداری

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز