خطیبی تأکید کرد:

شهدا الگوی بسیار مناسبی برای دولتمردان هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۸۳۶۶
شهدا الگوی بسیار مناسبی برای دولتمردان هستند
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: همه دولتمردان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، چراکه آنان الگوهای بسیار مناسبی برای همه ازجمله خادمان مردم در دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی که به مناسبت هفته دولت، به همراه حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و خدایی‌راد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک در منزل شهید والامقام شیرآقا جوادی نوری حضور یافته بود، در حاشیه این دیدار اظهار داشت: اگر مسئولان دولتی شهدا را حاضر و ناظر بدانند، به‌طور حتم بهتر و پرتلاش‌تر فعالیت می‌کنند و برای خدمت به مردم ذره‌ای کوتاهی نخواهند کرد.

وی افزود: خانواده شهدا به فرموده امام راحل، چشم‌وچراغ ما هستند و به همین دلیل وظیفه ‌داریم که به این خانواده‌های معظم احترام بیش‌ازپیش بگذاریم و آنان را تکریم کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مناسبت‌های مهم تقویم، آراسته به نام و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی است، مانند همین هفته دولت که به یاد شهیدان رجایی و باهنر نام‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: این مناسبت‌ها که به نام و یاد شهدای عزیز گره‌خورده، مسئولیت خدمتگزاران به مردم را بیشتر می‌کند تا در روز قیامت و البته در همین دنیا مدیون و شرمنده خون شهدا نباشند.

خطیبی تأکید کرد: امروزه باید وضعیت خانواده معظم شهدا و البته جانبازان و آزادگان و ایثارگران در تمامی ادارات و ارگان‌ها به‌خوبی رصد شود تا خدای‌نکرده مشکل حادی نداشته باشند و دغدغه‌های مختلف از آنان گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز