بخشدار خاوران در نشست خبری بمناسبت هفته دولت:

۱۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در هفته دولت افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۸۴۹۵
۱۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در هفته دولت افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد
نشست خبری اسماعیل شعبان زاده بخشدار خاوران با اصحاب رسانه بمناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اسماعیل شعبان زاده بخشدار خاوران رسانه ها را یکی از بازوان اصلی حکومت عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه یکی از عوامل مهم در شفاف سازی عملکرد مدیران هستند و اگر شفاف سازی توسط خبرنگاران صورت نگیرد فساد در جامعه بیشتر شکل می گیرد.

بخشدار خاوران ضمن تبریک بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به همت شهرداری قیام‌دشت و دهیاران و شورای های اسلامی روستاهای تابعه  ده پروژه عمرانی و اشتغال با اعتباری بالغ بر ٢٢ میلیارد تومان در راستای توسعه و آبادانی بخش خاوران افتتاح و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه به اهم پروژه های پیشرو اشاره کرد و گفت: پارک زیتون با اعتباری بالغ بر ٧ میلیارد تومان، گازرسانی به روستای توتک با اعتبار ٣ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان، بلوار فرهنگ به طول ٨٠٠ متر، ساختمان شورای اسلامی با اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان به متراژ ٧٢٠ مترمربع، ساختمان کارآفرینی به متراژ ۴۶٠ متر، لوله گذاری آب کشاورزی روستای قاسم آباد تهرانچی، بازسازی پیاده روهای چهلقز و روشنایی جاده لپه زنک از جمله پروژه های هفته دولت است.

شعبان زاده عملکرد بخشداری در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز  و جمع آوری ضایعات مطلوب عنوان کرد و گفت: به دستور فرماندار و پیگیری های بخشداری ساخت و سازها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و همچنین به همت همکاران و حمایت حوزه قضایی ٢٠ مرکز زباله در بخش خاوران جمع آوری شده است و این مقدار در حال حاضر به صفر رسیده است.

او همچنین عملکرد بخشداری خاوران در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت قابل قبول دانست و گفت: با توجه به وجود شهرک های صنفی در شهرستان و خاوران شاهد قاچاق کالا هستیم اما با ساماندهی صنوف و پایش آنها قاچاق کالا و سوخت محدود شده است.

شعبان زاده همدلی و هم افزایی را موجب تقویت بخش خاوران بیان کرد و گفت: عملکرد دهیاری ها و شهرداری در مبارزه با کرونا ستودنی است و همچنین در راستای سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه چندهزار بسته معیشتی در چندین مرحله با کمک های خیرخواهانه خیرین، شهرداری و شهرک صنفی بین خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز