شهردار قرچک خبر داد؛

افتتاح ۹ پروژه عمرانی شهرداری قرچک در هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۸۶۴۶
افتتاح ۹ پروژه عمرانی شهرداری قرچک در هفته دولت
شهردار قرچک از افتتاح 9 پروژه عمرانی شهرداری قرچک در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 675 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت که این وحدت و تلاش در جهت پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: دولت‌مردان در حیطه‌های مختلف به ویژه درزمینهٔ گسترش روحیه انقلابی و خدمات‌رسانی در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

این مدیر شهری از افتتاح 9 پروژه عمرانی شهرداری قرچک خبر داد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک همه‌ساله در هفته دولت پروژه‌هایی را در دست اقدام دارد که در هفته دولت نیز 9 پروژه فرهنگی، رفاهی و خدماتی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 675 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف اشاره‌ای به پروژه‌های هفته دولت در شهر قرچک داشت و اظهار کرد: سرای محله ولایت ششمین سرای محله‌ای است که توسط مدیریت شهری قرچک با اعتباری بالغ‌ بر 500 میلیون تومان از منابع مالی شهرداری به مساحت 200 مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از سال 96 تا به امروز، شش سرای محله با نام‌های 15 خرداد، ولیعصر(عج)، فردیس، گل‌ها، آزادگان و ولایت در مناطق مختلف شهر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 455 میلیون تومان به مساحت کل 2030 مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار قرچک گفت: دیگر پروژه، پروژه محل بارانداز پسماندهای شهری به متراژ 15 هزار متر با سازه 1800 مترمربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 750 میلیون تومان از منابع مالی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

خرمی شریف از افتتاح پارک ترافیک به متراژ مساحت کل 11هزار و 500 مترمربع و مساحت پروژه 6300 مترمربع با اعتباری بالغ بر بیش از 500 میلیون تومان خبر داد و افزود: پارک ترافیک قرچک دارای تسهیلات ویژه ترافیکی، آموزشی و سرگرمی است که باهدف آموزش مقررات ترافیک، شامل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نحوه عبور از تقاطع، عبور از پل، پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت، پارکینگ دوچرخه و ماشین برقی، فضای بازی کودکان و جاده برای کودکان طراحی‌شده است.

این مدیر شهری از افتتاح پارک طراوت و ولایت در این هفته خبر داد و افزود: دو پروژه پارک طراوت به متراژ 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان و پارک ولایت به متراژ 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 120 میلیون تومان به مردم فهیم قرچک تقدیم می‌کنیم.

وی از افتتاح سالن ورزشی بانوان شهرداری قرچک در هفته دولت خبر داد و افزود: این مجموعه ورزشی در فضایی به مساحت 1306 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری بناشده است که در جهت ارتقاء و رشد سرانه و فضای ورزشی در سطح شهر  و به خصوص بانوان افتتاح خواهد شد.

شهردار قرچک بیان داشت: دیگر پروژه شهری، ساختمان خدمات شهری منطقه یک شهرداری قرچک است که به متراژ مساحت کل 340 مترمربع با زیربنای 165 مترمربع با اعتباری بالغ بر 370 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

خرمی شریف در پایان بابیان اینکه بهسازی و احداث پیست دوچرخه پارک‌های ولیعصر(عج) و خیام در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: در هفته دولت بهسازی و احداث پیست دوچرخه پارک خیام به متراژ بهسازی 1800 مترمربع و طول مسیر به متراژ 700 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و بهسازی و احداث پیست دوچرخه پارک ولیعصر(عج) به متراژ 2 هزار مترمربع و طول مسیر 850 متر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 885 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز