با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود ؛

افتتاح سالن چندمنظوره شهید قیانوری بمناسبت گرامیداشت "هفته دولت"

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۹۴۹۹
افتتاح سالن چندمنظوره شهید قیانوری بمناسبت گرامیداشت هفته دولت
با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن بازسازی شده چندمنظوره شهید قیانوری افتتاح می گردد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ چهارشنبه 5 شهریور ماه و در چهارمین روز از گرامیداشت" هفته دولت" ، سالن بازسازی شده چندمنظوره شهید قیانوری افتتاح می گردد .

 سالن چندمنظوره شهید قیانوری در اجرای قانون ماده 27 و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با هدف ساماندهی و  توسعه فضاهای ورزشی با تاکید گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بر حرکت تهران در مسیر توسعه جهت بازسازی و بهره برداری در اختیار پیمانکار (افشین بیابانگرد) قرار گرفت .

این سالن با زیربنای 2000 مترمربع با نظارت اداره فنی مهندسی اداره کل فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان ، مدیرکل استان ورزش و جوانان استان ، استاندار تهران ، شهردار منطقه 19 ، رئیس سازمان ورزش تهران و  .... افتتاح و به بهره برداری می رسد .

کار بازسازی سالن چندمنظوره شهید قیانوری از سال 97 آغاز شد و به مدت 25 ماه به طول انجامید.

گفتنی است ؛ در جریان این بازسازی اقداماتی از جمله (تعویض کفپوش ، نصب صندلی ، رنگ آمیزی ، راه اندازی موتورخانه ، تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی ، راه اندازی سالن سونا و جکوزی ، سالن بدنسازی و ...) صورت  گرفته است .

سالن چندمنظوره شهید قیانوری واقع در منطقه 19  شهرداری تهران در رشته هایی چون : کلیه رشته های توپی ، آمادگی جسمانی و ایروبیک ، همگانی و پرورش اندام در دو بخش : آقایان و بانوان  فعال می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز