استاندار تهران :

افزایش سرانه های ورزشی در استان میلیمتری اما رو به رشد است/ ورزش کشور در ابعاد مختلف نظیر ورزش قهرمانی شاهد پیشرفت های چشمگیری است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲۲
افزایش سرانه های ورزشی در استان  میلیمتری اما رو به رشد است/ ورزش کشور در ابعاد مختلف نظیر ورزش قهرمانی شاهد پیشرفت های چشمگیری است
همزمان در چهارمین روز از هفته دولت استاندار تهران در آیین بهره برداری از ۱۴ طرح شاخص ورزشی ،عمرانی و فرهنگی شهرستان شهریار عنوان کرد: ورزش کشور در ابعاد مختلف نظیر ورزش قهرمانی شاهد پیشرفت های چشمگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ همزمان در چهارمین روز از هفته دولت آیین بهره برداری از ۱۴ طرح شاخص ورزشی ،عمرانی و فرهنگی شهرستان شهریار با اعتباری بالغ بر ۷هزارمیلیارد ریال با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران  امروز چهارشنبه ۵شهریور ماه برگزار شد.

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه شهید سلیمانی در شهر وحیدیه با اعتبار ۵۰میلیارد ریال و افتتاح ورزشگاه شهید معصومی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال از اهم طرح های افتتاحی در شهرستان شهریار است.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: پیشرفت ۸۶ درصدی در بیمارستان این شهرستان بعد از نزدیک به بیش از بیست سال  نتیجه همدلی و وفاق بین مسئولین در شهریار است.

وی افزود: افزایش سرانه ورزشی در استان تهران میلیمتری است اما با تلاش و مطالبه گری در شهرستان شهریار شاهد رشد ۱۶ صدم درصدی را شاهد بودیم.

بندپی گفت :امروز توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه های ورزشی بدون مشارکت بخش خصوصی بی معنا است.

وی افزود: ورزش کشور در ابعاد مختلف نظیر ورزش قهرمانی شاهد پیشرفت های چشمگیری است.

استاندار تهران عنوان کرد: وقتی در استان تهران ۵۴ هزار متر مربع به سرانه های ورزشی افزوده می شود این نتیجه و برون داد کار کارشناسی و علمی دولت در حوزه ورزش است.

انوشیروان محسنی بند پی امروز چهارشنبه ۵شهریور در حاشیه بهره برداری از ۱۴ طرح ورزشی شهرستان شهریار از دو خانواده شهید شهرستان شهریار با اهدای لوح تجلیل کرد.

 

 

 

نظر شما