نظم بی نظیر مراسم عزاداری سالار شهیدان در هیات های عزاداری جاجرود

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۱۰۰۸
نظم بی نظیر مراسم عزاداری سالار شهیدان در هیات های عزاداری جاجرود
در ادامه بازدیدهای مسئولین شهرستان پردیس از فعالیت هیات های عزاداری در منطقه جاجرود در فضایی باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛  همزمان با شب تاسوعای حسینی و اقامه عزای سالار شهیدان،  مسئولان شهرستان پردیس از هیات های عزاداری بخش جاجرود بازدید کردند.

گفتنی است عبدالعظیم‌رضایی فرماندار شهرستان پردیس، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، سید مهدی حسین نژاد معاون فرماندار، کمالی بخشدار جاجرود و حجت الاسلام کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در شب تاسوعا از هیات های عزاداری بخش جاجرود که با رعایت کامل پروتکل ها از جمله فاصله گذاری، استفاده از ماسک و پرهیز از عزاداری در مکان های مسقف اقامه عزا کرده بودند، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار برنا در جاجرود، مسئولین  شهرستان پردیس بازدیدی  از هیات اتباع شرق تهران  داشتند

ما همه از ملت حسینیم

به گزارش خبرنگار ما همزمان با شب تاسوعای حسینی در پی بازدید مسئولین از هیات های مذهبی  منطقه در جمع عزاداران اتباع غیرایرانی شرق حضور پیدا کرده و فرماندار پردیس ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری به ایراد سخنرانی در جمع آنها پرداخت.

وی با توجه به اهمیت رسالت سالار شهیدان و نقش امر به معروف و نهی از منکر و روحیه  آزادگی و ایثارگری امام حسین ع گفت: هدف از برپایی این مجالس اینست که امام حسین ع را خوب بشناسیم و بدانیم هدفمان در زندگی چقدر ارزشمندتر از خواب و خوراک و کارمان است و باید  در زندگی مان حسینی باشیم.

وی تاکید مرد: همه ی ما از یک ملت و از ملت حسین ع هستیم.

 فرماندار شهرستان پردیس  همچنین از برپایی مجالس عزاداری با رعایت کامل پروتکل هادر فضای باز توسط اتباع تقدیر و تشکر کرد.

 

22

21

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز