فعالیت مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۱۶۴۶
فعالیت مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی  بهزیستی  شهرستان  ملارد
رئیس بهزیستی شهرستان ملارد گفت : در حال حاضر 5 مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی با نظارت این اداره مشغول به ارائه خدمات میباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مرکز مشاوره مصباح، النا، دکتر رحیمی مند  و دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی هدایت و آرمان سلامت  با مدیریت بخش غیر دولتی و تحت نظارت بهزیستی شهرستان ملارد در حال حاضر فعال و آماده ارائه خدمات مشاوره ، انجام طرح های پیش از ازدواج، طرح کاهش طلاق و ... میباشند.

داود خادم رئیس اداره گفت: امروزه وجود مراکز مشاوره و راهنمایی به عنوان یک موضوع ضروری در دنیا مطرح است و این ضرورت با پیشرفت فن آوری و گوناگونی علوم و فنون اهمیت دوچندانی یافته است.

وی افزود:  جامعه سالم جامعه ایست که افراد  آن از سلامت روان برخوردار باشند که در همین راستا در حال حاضر 3 مرکز مشاوره و 2 دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی تحت نظارت بهزیستی شهرستان ملارد و در این شهرستان فعال بوده و خدماتی چون : مشاوره خانواده، ازدواج، طلاق، کودک، نوجوان ، بزرگسال، اضطراب، افسردگی، مشاوره تحصیلی، برگزاری کارگاههای آموزشی، گفتار درمانی، گروه درمانی، انجام تست های هوش و شخصیت ، زوج درمانی تخصصی و ... را ارئه میدهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه فرایند مختلف مشاوره و روان درمانی بیانگر این واقعیت است که تلاش علمی و حرفه‌ای برای بررسی و رفع مشکلات انسانی در جریان است خاطر نشان کرد: در  کلینیک های روانشناسی استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود که اصلی ترین آن  وجود درمانگران متخصص است که می تواند در زمینه های خانواده ، ازدواج ، نوجوان ، کودک ، شغلی، تحصیلی و ... مراجعان را راهنمایی کند و با توجه به همین امر افراد متخصص در کلینیک های مذکور آماده ارائه خدمات به مراجعین میباشند.

مراجعین میتوانند در صورت هرگونه سوال با شماره تماس: 02165109470 معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد تماس برقرار کنند.

 

666666

222222

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز