نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس:

مدارس شهر قدس با اجرای طرح استقبال از مهر آماده بازگشایی می شوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۲۵۰۴
مدارس شهر قدس با اجرای طرح استقبال از مهر آماده بازگشایی می شوند
نایب رئیس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه گفت: مدارس شهر قدس در قالب طرح استقبال از مهر آماده بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس ابوطالب آذربرا در جلسه رسمی ۲۷۳ شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: از شهردار محترم به دلیل ساماندهی بازار شب و باز شدن مسیر رفت و آمد شهروندان تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود: همچنین تلاش های ایشان برای افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری همچون فاز دوم پارک حنانه، آسفالت مسیرهای دسترسی بیمارستان و احداث و آسفالت بلوار زیتون به عنوان مسیر مواصلاتی قدس به چیتگر در هفته دولت که بسیار ارزشمند بودند، شایسته تقدیر و تشکر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس در خصوص طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با وجود ویروس کرونا از تاریخ 15 شهریور ماه بازگشایی خواهد شد. در این راستا با توجه به فرا رسیدن موسم تحصیل و آغاز فعالیت مدارس، همچون سالهای گذشته در قالب طرح استقبال از مهر نسبت به زیباسازی، رسیدگی به فضای سبز و بهسازی آسفالت بویژه در محوطه و معابر پیرامونی مدارس اقدام خواهد شد.

 مهندس آذربرا ادامه داد: بهسازی خط کشی های عابر پیاده، ایجاد امنیت عبور و مرور برای دانش آموزان، فضاسازی شهری مناسب و لایروبی جوی ها به عنوان اولویت های طرح استقبال از مهر مدنظر قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز