با حکم رئیس کمیته امداد:

قائم مقام کمیته امداد استان تهران معرفی شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸۲
قائم مقام کمیته امداد استان تهران معرفی شد
محمدمهدی اسماعیلی به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی محمد مهدی اسماعیلی  را به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل این نهاد در استان تهران منصوب کرد.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری برای انتصاب  قائم مقام کمیته امداد استان تهران به شرح زیر است:

جناب آقای محمد مهدی اسماعیلی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدیّن، تخصص، تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم استان، به موجب این ابلاغ جناب عالی را      برای مدت دو سال به عنوان قائم مقام مدیرکل استان تهران در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می نماید.

بر این اساس انتظار می رود با بازشناسی ظرفیت های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیهی ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل گرایی، با اتّکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) و با بهره گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت مندی مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) فراهم گردد.

پیش از ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانس مشترک سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با رؤسای دفاتر تابعه مراسم  معارفه محمد مهدی اسماعیلی به عنوان قائم مقام کمیته امداد استان تهران برگزار شد و در پایان با اعطای حکمی به امضای رئیس کمیته امداد کشور  از سوی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به وی اعطاء شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز