تجلیل دبیر انجمن مردم‌ نهاد سفیران جوان زندگی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۹۵۵
تجلیل دبیر انجمن مردم‌ نهاد سفیران جوان زندگی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران
به مناسبت هفته دولت و به پاس تلاش های ارزنده مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و معاون امور جوانان ، دبیر به همراه قائم مقام انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران از وی تجلیل کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به همراه هادی بلالی قائم مقام انجمن، به پاس تلاش های ارزنده رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و سید هاشم حسینی معاون  امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، از ایشان تجلیل کرد.

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی در این راستا گفت: بنده ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت به همه‌ی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر خود واجب می دانستم به پاس تلاش ها و حمایت های مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران و معاون محترم امور جوانان ایشان از جوانان به خصوص سازمان های مردم نهاد، از ایشان تجلیل نمایم، به همین منظور با همراهی جناب آقای هادی بلالی قائم مقام انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی در دفتر مدیر کل حضور یافته و از ایشان و معاون امور جوانانشان با اهدای لوح تقدیری و یک کتاب ارزشمند در حوزه روان شناسی تحت عنوان تئوری انتخاب که یک هدیه فرهنگی نیز محسوب می شد، تجلیل به عمل آوردیم.

وی افزود: امیدوارم مسئولین و دولتمردان ما به معنی واقعی کلمه جوان باور و جوان یاور باشند و از مسئولینی که این امر مهم را جدی گرفته و در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران، از ظرفیت جوانان بهر می جویند، الگو بپذیرند.

گل محمدی در پایان گفت: بنده قلبا از خداوند متعال برای همه دولت مردانی که صادقانه خدمت به ملت را سر لوحه زندگی خود قرار داده و برای پیشرفت کشور عزیزم ایران تلاش می کند، توفیق روز افزون و عمری با عزت را خواهانم.

گفتنی است متن لوح تقدیر اهدایی ایشان به مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بدین شرح است:

جناب آقای رضا گل محمدی

مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران

سلام علیکم

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند.

هفته دولت، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. از آن‌ جا که کارگزاران و کارمندان هر کشور نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند، از این رو، شایسته است آنان هم‌ گام با توسعه‌ روزافزون علمیِ جهان، به بالندگی و رشد علمی برسند و همان ‌گونه که امام علی (ع) می‌فرماید: "کارها با آگاهی پیش می‌رود" و "عمل پاکیزه، هرگز بدون دانش صحیح به دست نمی‌آید" خود را به سپر دانش روز مجهز کنند.

بی شک در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور به عنوان بازوی توانمند، همراه دولت برای خدمت رسانی بهتر به ملت است و همه‌ی توان خود را برای پیشرفت کشور و شکوفایی جوانان این مرز و بوم به کار خواهند گرفت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه جناب آقای رضا گل محمدی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران که همواره حامی سازمان های مردم نهاد جوانان هستند و ایشان را در راستای تحقق اهداف عالیه همراهی می کنند، تبریک عرض می نمایم.

 

محمد گل محمدی

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

 

4444

66666

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز