بابایی بخشدار کهریزک خبر داد؛

آغاز سال تحصیلی جدید در کهریزک با شعار" تحصیل آسوده با مدارس سالم"/ گلریزان تهیه بسته های کمک آموزشی در کهریزک برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۳۳۵۶
آغاز سال تحصیلی جدید در کهریزک با شعار تحصیل آسوده با مدارس سالم/ گلریزان تهیه بسته های کمک آموزشی در کهریزک برگزار می شود
بخشدار کهریزک از برگزاری مراسم گلریزان تهیه بسته های کمک آموزشی در کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین بابایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری و تاکید بر استفاده از برنامه شاد، جهت رفع نگرانی اولیا دانش آموزان نیازمند، گلریزان تهیه بسته های کمک آموزشی در کهریزک برگزار می شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای مقابله با بحران کرونا گفت: از همان روزهای نخست بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در بخش کهریزک طی دو مرحله بسته های بهداشتی شامل موادشوینده، ضدعفونی کننده و ژل با مشارکت خیرین در مناطق محروم بخش کهریزک توزیع شد.

بخشدار کهریزک ادامه داد: اکنون با بازگشایی مدارس و تاکید بر استفاده از برنامه شاد در سیستم آموزشی جهت تهیه ابزار الکترونیکی شامل تلفن همراه و تبلت دانش آموزی طی هماهنگی های صورت گرفته گلریزان با هدف تهیه بسته های کمک آموزشی برگزار خواهد شد.

بابایی سپس با اشاره به شعار " تحصیل آسوده با مدارس سالم" تصریح کرد: موضوع آموزش و پرورش یکی از نشانه های توسعه در سطح جهانی است و هرجا این موضوع دستخوش آسیب شود قطعا فرآیند توسعه یا با کُندی روبه رو خواهد شد و یا متوقف می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نادیده گرفتن شاخص های قابل توجه آموزش، ضربه ای جبران ناپذیر به پیکره و کالبد نظام جمهوری اسلامی وارد خواهد کرد، تلاش داریم با مشارکت همه مسئولان بخشی و به ویژه حمایت خیرین بتوان سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه برگزار کرد.

بخشدار کهریزک همچنین با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در کهریزک ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۹۹_۱۴۰۰ وزیر جهاد کشاورزی جهت برگزاری آئین بازگشایی مدارس به بخش کهریزک سفر می کند.

بابایی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به ارتقا سطح فرهنگ عمومی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در بخش کهریزک هستیم و آمادگی مطلوبی نیز برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی صبح روز ۱۵ شهریورماه همزمان با نخستین روز از بازگشایی سال تحصیلی جدید با حضور در هنرستان کار و دانش امام علی(ع) مقابل روستای دهنو زنگ سال تحصیلی جدید را خواهند نواخت.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه در فضای بخشی اعم از شهری و روستایی باید فضا برای بازگشایی مدارس آماده شود تاکید کرد: حضور نیروهای انتظامی می تواند گامی تاثیرگذار و دلگرم کننده در ساعات بازگشایی و تعطیلی مدارس باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز