تاکید فرماندار ویژه ری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس؛

رفع مشکلات معلمان شهرستان ری در دستورکار قرار دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۳۷۱۰
رفع مشکلات معلمان شهرستان ری در دستورکار قرار دارد
فرماندار ویژه ری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آیین بازگشایی مدارس با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران، امین بابایی بخشدار کهریزک به صورت نمادین در مدرسه کار و دانش امام علی(ع) روستای دهنو در بخش کهریزک برگزار شد.

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری در سخنانی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید امسال با ماه محرم همزمان شد که باید از این ماه درس آزادگی و آزادمردی بیاموزیم.

وی با بیان اینکه بهروزی یک ملت در سایه خرد و علم است و همه باید در سنگر تعلیم و تربیت برای آینده ایران تلاش کنیم افزود: توسعه پایدار در گرو توسعه نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار است که گرانبهاترین موضوع تعلیم و تربیت، پرورش انسان متفکر است.

فرماندار ویژه ری با اشاره به شرایط خاص بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در شرایط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: خوشبختانه تجربه خوب بهره گیری از ظرفیت مدارس در ایام عزاداری ماه محرم سبب شد در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و رویکرد دولت تدبیر و امید، مدارس به‌صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کند.

توکلی کجانی ادامه داد: طی تعامل با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، سطح بندی ها کنار گذاشته شد و مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار می شود.

وی بیان کرد: در حوزه سرزمینی شهرستان ری با توجه به همکاری مسئولان محلی و بافت مذهبی و تاریخی ظرفیت خوبی در ایجاد زیرساخت های آموزش و پرورش ایجاد شده است که تلاش داریم این روند همچنان نیز ادامه پیدا کند.

معاون استاندار تهران همچنین گفت: در بخش کهریزک نیز بواسطه تعامل مطلوب با شورای آموزش و پرورش و سیاست گذاری در حوزه بخشی اتفاقات بسیار خوبی در جهت ارتقا سطح آموزش صورت گرفته که این موضوع شامل مسئولان محلی، خیرین و نهادهای مردمی می شود که در راستای سیاست های دولت، خیرین و نهادها کمک های بسیار خوبی داشتند.

او ادامه داد: در راستای توجه ویژه مقام معظم رهبری به حوزه معلمان و اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید ما نیز در سطح شهرستان ری تلاش داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود بتوان این سرمایه گذاری ها را تداوم بخشید.

وی سپس با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی بیان کرد: حوزه صنعت و کشاورزی پیشران توسعه شهرستان ری است و خوشبختانه در بخش کشاورزی اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته

معاون استاندار تهران تصریح کرد: در حوزه های مختلف کشاورزی در رتبه های یک تا سه قرار داریم که بخش گسترده ای از آن ناشی از تلاش آموزش و پرورش برای پرورش نیروهای خلاق است، در همین راستا درصدد هستیم تا هنرستانی را در شهرک شمس آباد به بهره برداری برسانیم، چرا که تقویت حوزه های کشاورزی در شهرستان ری می تواند آینده خوبی برای مجموعه توسعه و صنعت شهرستان به همراه داشته باشد.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه امید است آخرین سال تحصیلی این قرن با شادی و امید به پایان برسد گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به معلمان دارد و ما نیز تلاش می کنیم تا در شهرستان ری نیز مشکلات معلمان را رفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز