حفظ سلامت معلمین و دانش آموزان مهمترین رویکرد سال تحصیلی جدید است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۳۷۵۳
حفظ سلامت معلمین و دانش آموزان مهمترین رویکرد سال تحصیلی جدید است
فرماندار ورامین در آیین آغاز سال تحصیلی جدید گفت :اگرچه حوزه تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است ولی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمین مهمترین موضوع ما در بحث آموزش و شروع سال تحصیلی جدید میباشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آیین بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید با حضور حسین کاغذلو فرماندار ،تقوی معاون سیاسی انتظامی ،توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی و دیگر مسئولین  در مدرسه دخترانه حضرت بقیه الله (ع) برگزار شد .

فرماندار در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت :با وجود ویروس کرونا با رویکرد آموزشی جدید همراه هستیم و همه ی عوامل ملزم به رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا هستند. 

وی گفت:اگرچه حوزه تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است ولی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمین مهمترین موضوع ما در بحث آموزش می باشد که دستورالعمل ها مشخص شده و مدیران وکسانی که در بحث آموزش دخیل هستند موظف به رعایت تمامی این پروتکل ها می باشند. 

کاغذلو بیان داشت :عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی افراد ،حضور در تجمعات و اقدام به سفر باعث شده است که این بیماری اوج گرفته و مجموعه درمان را با چالش هایی مواجه کند که ما خواستار رعایت تمامی پروتکل ها از سوی شهروندان هستیم .  

وی با اشاره به اینکه نگاه به مجموعه آموزش باید ویژه و توام با حفظ سلامتی صورت گیرد گفت : دانش آموزان ،معلمین و والدینی که بیماری های زمینه ای و کرونا داشته اند با اعلام به مدیران مدرسه از حضور در مدارس خود داری کنند و آموزش ها را از راه دور و به صورت آنلاین  دریافت نمایند .

فرماندار استفاده مناسب و به روز از ظرفیت فضای مجازی را مهم برشمرد و گفت : شرایط تحصیل به صورت مجازی شاید در سال گذشته که اولین بار در کشور آغاز شد با مشکلاتی همراه بود ولی امسال با رفع ایرادات و برنامه ریزی مناسب توسط عوامل آموزشی در صدد هستیم این فضا بیش از پیش در رشد تحصیلی دانش آموزان سهیم باشد. 

وی گفت:بستر فضای مجازی علاوه بر آموزش در زمینه های دیگر نظیر برگزاری جلسات آنلاین در دستگاه های اجرایی مورد استفاده قرار گرفته است که بسیار مناسب بوده و خروجی های آن با جلسات حضوری مغایرتی ندارد .

فرماندار گفت :مدیران مدارس باید با القای مطالب به روز و با محتوای آموزشی مناسب  دانش آموزان را در امر آموزش و تحصیل توام با موفقیت یاری نمایند.

 

نظر شما