امروز بالاترین سطح اعتماد بین مردم با نیروی انتظامی وجود دارد / نقش پلیس در جامعه حیاتی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۳۹۸۶
امروز بالاترین سطح اعتماد بین مردم با نیروی انتظامی وجود دارد / نقش پلیس در جامعه حیاتی است
نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: امروز بالاترین سطح اعتماد بین مردم با نیروی انتظامی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا با حضور در دفتر سردار  عزیزی فرمانده انتظامی استان ، ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده نیروی انتظامی گفت: استفاده از ظرفیت اجتماعی همه دستگاه‌ها برای امنیت بخشی به جامعه امری ضروریست و می‌توان با مشارکت همه دستگاه‌های مسئول اقدامات اجتماعی را به صورت زیربنایی پایه‌ریزی و مدیریت کرد.

وی نقش پلیس در برقراری امنیت جامعه را حیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح مقتدرانه پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بار دیگر گویای اهمیت فراوان نقش پلیس در تثبیت امنیت و آسایش شهروندان جامعه بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه عملکرد فرماندهی انتظامی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: احساس امنیت و آرامش در جامعه نشانگر حضور فعال پلیس در جامعه است و ما آرامش کنونی را مدیون حافظان امنیت و آرامش عمومی هستیم .

نوش آبادی در خاتمه از حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی  از نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت در جامعه خبر داد و خاطر نشان کرد: بدون امنیت هیچ فعالیتی در جامعه شکل نمی گیرد و نمی توان توقع شادابی و نشاط اجتماعی داشت.

در ادامه سردار عزیزی ضمن تقدیر از تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی با نیروی انتظامی بیان داشت: پلیس جان برکف در خدمت امنیت و آسایش مردم است و امروز یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران این است که پلیس اسلامی خدمتگزار مردم بوده و هرگونه توفیقات و موفقیت های پلیس مرهون همکاری و مشارکت مردمی است.

وی با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس بیان داشت: ارتقای احساس امنیت از وظایف نیروی انتظامی است و امروزه اگر مردم با پلیس همکاری نکنند امنیت ایده آل برقرار نخواهد شد و تولید و حفظ امنیت مرهون مشارکت های فعالانه شهروندان و معتمدان محلی است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره با عملکرد و رویکردهای امنیتی پلیس در اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش گفت: در این طرح نیروی انتظامی با حداکثر اختیارات قانونی به مباشرت از مردم با استفاده از قهوه قهریه با رعایت قانون به جهت مطالبه جامعه از پلیس در برقراری نظم و امنیت اقدام کرد و تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب این طرح ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز