آیین بازگشایی مدارس شهرستان پردیس؛

تاکید مسئولین به عدم نگرانی خانواده ها در برپایی کلاس های حضوری

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۴۰۱۴
تاکید مسئولین به عدم نگرانی خانواده ها در برپایی کلاس های حضوری
فرماندار شهرستان پردیس گفت: خانواده ها نگران نباشند و توصیه ها را به جد رعایت کنند تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان  تهران، فرماندار، امام جمعه ،  معاون سیاسی فرمانداری شهرستان پردیس، رییس آموزش و پرورش‌ و شهرداران و اعضای شوراها رییس شرکت عمران پردیس  آیین افتتاح بازگشایی مدارس در جاجرود، بومهن و پردیس برگزار شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم گفت: با توجه به شرایط جدید و بیماری کرونا مسلما تغیراتی در سبک زندگی عمومی و خصوصی ما ایجاد شده است و محدودیت هایی وجود خواهد داشت اما  این تهدید چه از لحاظ روحی و روانی و معیشتی مشکلاتی را در همه دنیا ایجاد کرده است و باید خود را با شرایط حدید وفق دهیم.

وی با بیان اینکه خانواده ها نگران نباشند و تمهیدات لازم انجام شده گفت: این اولین تجربه برپایی کلاس حضوری مدعرس در زمان کروناست اما  کارشناسان برجسته تمام تلاششان را برای ایمن سازی محیط دارند و بررسی ها انجام شده است.

وی افزود:  ارتباط خوب اولیا با مدرسه در موفقیت این طرح و پیشبرد اهداف سال تحصیلی جدید و رشد آموزشی دانش اموزان بسیار موثر است.

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: خانواده ها نگران نباشند و توصیه ها را به جد رعایت کنند تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

 

7777777777777777

666666

2

333

4555

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز