رئیس کمیته امداد پاکدشت خبر داد:

۳۱۸ میلیون تومان کمک هزینه درمانی ۷۲۹ مددجو پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۴۵۶۴
۳۱۸ میلیون تومان کمک هزینه درمانی ۷۲۹ مددجو پرداخت شد
رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از پرداخت ۳۱۸ میلیون تومان کمک هزینه درمانی ۷۲۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی عبدالله با بیان اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه های سنگین درمان در زمان بیماری است،گفت: کمیته امداد در جهت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه ها در رفع دغدغه آنها اقدام می کند.

وی  ابا اشاره به اینکه از ابتدای امساال ۳۱۸ میلیون و ۵۷ هزارتومان به حساب بیش از ۷۲۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد واریز شده است، افزود: کمک هزینه های درمانی به صورت بلاعوض در بخش های مختلف کمک به رفع سوء تغذیه، کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج درشهر وروستاها و کمک به فرانشیز خدمات درمانی ویژه مددجویان هزینه شده است.

عبداللهی به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی ۵۳۶ زن سرپرست خانوار و مجری طرح خودکفایی اشاره و عنوان کرد: برای این تعداد سرپرست خانوار هم از ابتدای امسال ۲۴۷ میلیون و۵۳۷ هزار تومان حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از همکاری با ۲ درمانگاه در سطح شهرستان با این نهاد خبر داد و گفت: به همین منظور با مدیران داخلی این دو درمانگاه به منظور کاهش تعرفه میزان ویزیت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفتگو و مقرر شد مددجویان این نهاد با ارائه  کارت بیمه سلامت از خدمات درمانی با نیمی از سرانه تعیین شده وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی  بهره مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز