فروش و واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیر مجاز ممنوع شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۴۷۰۸
فروش و واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیر مجاز ممنوع شد
فرماندار ورامین در جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت:هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی حق فروش و واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارند و انجام این کار تخطی از قانون بوده و با مسوول متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین کاغذلو در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مصوبه سه ساله آئین نامه اجرایی قانون استفاده غیردائم از خدمات آب،برق و گاز در واحدهای غیرمجاز از شانزدهم تیرماه به پایان رسیده از این تاریخ به بعد، هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی حق فروش و واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارند و انجام این کار تخطی از قانون بوده و با مسوول متخلف برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوع مقابله و پیشگیری از هرگونه ساخت و سازغیرمجاز باید به اولویت دستگاه‌های مربوطه تبدیل شود، چرا که تخریب هر ساخت و ساز غیرمجاز، علاوه بر آسیب رساندن به منابع خاک و آب، سرمایه‌های مردم و بیت‌المال را نیز از بین می‌رود.

وی با بیان این که ساخت و ساز در اراضی کشاورزی اقتصاد شهرستان را با چالش مواجه می‌کند افزود: به منظور مقابله با این پدیده لازم است تا گشت‌های ویژه و مشترک افزایش یافته و به محض مشاهده آثار ساخت و ساز، پیش از هر گونه اقدام با آن برخورد قانونی شود.

کاغذلو اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند تا گزارش عملکرد خود در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را به کمیسیون ماده ۹۹ ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز