پارک فناوری پردیس تبدیل به یک شهر فناوری خواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۵۱۷۶
پارک فناوری پردیس تبدیل به یک شهر فناوری خواهد شد
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت : کشورپتانسیل های زیادی برای توسعه دارد و پردیس باید قطب جذب جوانان نخبه کشور شود و وظیفه ماست که از جوانان کشور حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس با تقدیر از همکاری خوب فرمانداری شهرستان پردیس با پارک فناوری گفت: توسعه پارک فناوری پردیس با شتاب اتفاق می‌افتد و با توجه به طرح‌های برنامه‌ریزی شده برای پیشرفت پارک فناوری پردیس  این مجموعه تبدیل به یک شهر فناوری خواهد شد.

وی افزود: پارک فناوری پردیس می‌تواند مرکز جذب متخصصان ایرانی دانش‌‌آموخته کشور باشد زیراکه مدل توسعه پارک فناوری پردیس با تمامی پارک‌های علم و فناوری متفاوت است.

ستاری با اشاره به شرایط سخت  کنونی و داشتن توانایی‌های بسیار زیاد در حوزه علمی و فناوری در کشور اظهارداشت: از تمام کسانی که در زمینه فناوری و نوآوری سرمایه‌گذاری کردند، سپاسگزارم چون  این سرمایه‌گذاری برای آینده جوانان کشور است.

معاون علمی فناوری رییس جمهور در ادامه گفت:  آنها می‌توانستند سرمایه خود را تبدیل به دلار و سکه کنند اما سرمایه گذاری بر فرزندانشان کردند و توسعه نیروی انسانی نخبه و رشد جوانان را الویت قرار دادند.

وی تاکید کرد: کشورپتانسیل های زیادی برای توسعه دارد و پردیس باید قطب جذب جوانان نخبه کشور شود و وظیفه ماست که از جوانان کشور حمایت کنیم.

 

12222

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز