فرماندار اسلامشهر:

آموزش های مجازی بخشی از خلاهای ایجاد شده برای دانش آموزان را جبران می کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۵۴۴۵
آموزش های مجازی بخشی از خلاهای ایجاد شده برای دانش آموزان را جبران می کند
فرماندار اسلامشهر گفت: امسال دانش‌آموزان شیوه نوین آموزشی را تجربه می‌کنند، هرچند که آموزش‌های مجازی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای آموزش‌های چهره به چهره شود، اما می‌تواند بخشی از خلاء آموزشی را برای دانش آموزان جبران کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛مسعود مرسلپور که در آئین بازگشایی مدارس اسلامشهر، درمدرسه دخترانه شاهد صدیقه طاهره سخن میگفت اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس  کرونا در کشور و جهان، شاهد یک پیچیدگی ها و تفاوتهایی در عرصه‌های مختلف در جامعه هستیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با بیان چند توصیه به والدین، دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدارس، بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود در بستر پهنای باند اینترنت کشور و ارتباط دانش‌آموزان با شبکه اجتماعی شاد، اولیاء می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب زمینه استفاده بهینه فرزندان خود را در این شبکه فراهم کنند و ارتباط منظم با معلم داشته باشند.

مرسلپور با تأکید بر اهمیت و جایگاه آموزش‌های چهره به چهره دانش‌آموزان، تصریح کرد: مدیران و معلمان مدارس باید شرایطی را فراهم کنند، که دانش‌آموزان حداقل هفته ای یک جلسه را در مدارس و کلاس‌های درس حضور یابند و ارتباط عاطفی بین معلمان و دانش‌آموزان را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های آموزشی را محدود کنیم، باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی فعالیت‌ها را پیگیری کنیم، ما نمی توانیم کشور را محدود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز