۸ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۵۸۹۵
۸ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی دستگیر شدند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 8 دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی به دلالی ارز در فضای مجازی می پرداختند و نقش ویژه ای در تعیین قیمت وگرانی های اخیر بازار ارز داشتند، شناسایی و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها با تاسیس اتاق هایی در فضای مجازی معاملات کاغذی ارز را انجام می دهند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند موجب ایجاد تنش در بازار ارز شده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی 8 مدیر گروه کانالی در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت مدیران گروه ها شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر 8 مدیر کانال دستگیر و گروه های آنها مسدود و حذف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز