تکمیل مجموعه ورزشی چند منظوره پیشوا تسریع می‌شود/ بهره‌برداری از استخر سرپوشیده در فاز اول

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۶۷۵۱
تکمیل مجموعه ورزشی چند منظوره پیشوا تسریع می‌شود/  بهره‌برداری از استخر سرپوشیده در فاز اول
فرماندار پیشوا بر تسریع تکمیل مجموعه ورزشی چند منظوره این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین‌ عباسی فرماندار پیشوا در بازدید از پروژه ورزشی چندمنظوره شهرداری گفت: در بازدیدهای دوره‌ای از پروژ‌ه‌های فعال، نیمه فعال و راکد شهرستان، مشکلات موجود بر سر راه اجرای آنها بررسی و نسبت به رفع موانع برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: مجموعه ورزشی چندمنظوره پیشوا به‌عنوان مجموعه‌ای کامل و بر  اساس جدیدترین متدهای روز دنیا جزو مجموعه‌های نادر و کم‌نظیر  استان تهران است.

عباسی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ در سال ۹۵ آغاز شد ولی سرمایه‌گذار در حین کار با مشکلات حقوقی و مالی مواجه گردید.

وی ادامه داد: بر اساس قرارداد بین سرمایه‌گذار و مدیریت شهری، مقرر گردیده بود که پروژه طی دو سال تکمیل شده و در اختیار شهر قرار بگیرد.

فرماندار عنوان کرد: در حین اجرای کار به دلیل مشکلاتی از جمله جنس خاک، بخش عمده ای از منابع مالی سرمایه گذار صرف این موضوع و در نتیجه موجب کمبود اعتبار و طولانی شدن پروژه گردید.

وی افزود: در ادامه این مسائل، در سال ۹۷ موضوع احاله قرارداد و خرید مجموعه از سرمایه گذار توسط شهرداری مطرح شد ولی در این دو سال تامین اعتبار لازم صورت نگرفت و اخیرا پیمانکار درخواست مشارکت نموده است.

فرماندار پیشوا گفت: در این راستا ضمن احیای قرارداد سرمایه‌گذاری بر اساس مشارکت، راهکارهای قانونی برای تامین منابع مالی لازم با هم‌فکری شهرداری و شورای اسلامی شهر، هیئت تطبیق و سرمایه گذار بررسی و اتخاذ تصمیم می‌شود.

عباسی عنوان کرد: با توجه به وسعت پروژه و ضرورت فازبندی آن تلاش می‌کنیم در اولین فرصت و در فاز اول، استخر سرپوشیده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز