فرماندار قرچک خواستار شد؛

نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۷۳۳۸
نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس
فرماندار شهرستان قرچک با تأکید بر همکاری همه ادارات و ارگان‌ها با آموزش و پرورش به منظور برگزاری کلاس‌های درس و دایری امر تعلیم و تربیت، خواستار نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و توجه کافی به دغدغه والدین دانش آموزان در این خصوص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ بهمن خطیبی در این جلسه با توجه به بازگشایی مدارس گفت: در این شرایط، آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی است چراکه امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست، در سیستم آموزش و پرورش هم باید به کیفیت آموزش توجه شود و هم سلامت دانش آموزان از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدنظر باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت قشر فرهنگیان در توسعه شهرستان، دغدغه این قشر باید پیگیری شود بخصوص در این برهه حساس که سیستم آموزشی ما با روش جدید تدریس مجازی روبرو شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا، بر استمرار همکاری‌های لازم ادارات با شبکه بهداشت تأکید کرد.

خطیبی با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی و مشکلات مدارس، از ارگان‌ها خواست با نهایت همکاری نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های فضای آموزشی اقدام کنند.

وی به نقش شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها برای ضدعفونی کردن مدارس و کمک به سیستم آموزش و پرورش اشاره کرد.

خطیبی همچنین تصریح کرد: همه باید برای پیشگیری از بازماندگی تحصیلی کودکان تلاش کنیم و رصد و آسیب شناسی دقیقی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس و عدم ثبت نام برخی از آنها داشته باشیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش قرچک نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مدارس ارائه داد و گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط حاکم با همیاری ادارات در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

فراهانی افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به طور روزانه رصد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز