پیشنهاد امام جمعه باقرشهر و کهریزک؛

رفع مشکلات ترافیکی ضروری است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۷۶۸۱
رفع مشکلات ترافیکی ضروری است
حجت الاسلام و المسلمین استیری گفت : پیشنهاد می شود دفتر مجمع نمایندگان در باقرشهر و کهریزک ایجاد شود تا مردم کارهایشان را از این طریق پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  حجت الاسلام و المسلمین استیری در جلسه شورای اداری با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش کهریزک با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: هر مسئولیتی که پذیرفته اید باید به درستی مسئولیت را انجام دهید یا آنچه در توان دارید را برای مردم انجام دهید.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به تناوب در منطقه حضور پیدا کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند چرا که این مردم به نمایندگان رای داده اند.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک بیان کرد: مردم این بخش با مشکل ترافیک دست و پنجه نرم می کنند که این بار ترافیکی به سبب تردد بیش از حد در این محور می باشد، به علاوه رفع اختلافات پیرامون بیمارستان شهید هاشمی نژاد نیز در راستای تحقق نیت واقف باید پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین استیری گفت: ورودی مناسبی در باقرشهر و کهریزک نداریم، همچنین موضوع مصلی باید پیگیری شود چراکه ۱۳ سال از ساخت آن شروع شده و فاز اول آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد اما اتمام آن نیازمند نگاه نمایندگان مجلس است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود دفتر مجمع نمایندگان در باقرشهر و کهریزک ایجاد شود تا مردم کارهایشان را از این طریق پیگیری کنند.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک با اشاره به اهانت اخیر در فرانسه به ساحت پیامبر (ص) گفت: جسارت هایی که گاهی نسبت به دین اسلامی می بینیم نشان از ناتوانی بدخواهان انقلاب و جهل و عدم اطلاع آنها از دین مبین اسلام است.

 

نظر شما