مستندسازی نقش مردم قرچک در دفاع مقدس با مشارکت بنیاد حفظ آثار انجام می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۸۲۹۶
مستندسازی نقش مردم قرچک در دفاع مقدس با مشارکت بنیاد حفظ آثار انجام می شود
فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم شهرستان قرچک در پیروزی انقلا‌ب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دقاع مقدس جنوب شرق استان تهران و با همکاری سایر ادارات و ارگان ها، نقش مردم این منطقه در قالب ساخت مستندها و چاپ کتب ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن تسلیت شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: رشادت رزمندگان ما در دفاع مقدس پیام خاصی در جهان داشت و آن هم نمایش اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

وی بیان کرد: مردم قرچک بعنوان یک منطقه کوچک از ایران اسلامی، تمام ظرفیت خود را برای پشتیبانی از جنگ و دفاع از میهن بکار گرفتند و شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کردند.

خطیبی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه ها تلاش کنیم، گرچه به خاطر شیوع ویروس کرونا تجمعات محدود است اما برنامه های بسیاری تدارک دیده شده که با هدف تبیین رشادت ها و پیام های دفاع مقدس برای نسل جوان اجرایی خواهند شد.

وی یادآور شد: تبیین ارزش های دفاع مقدس موجب مصونیت، اقتدار نظام و غرور ملی است و کشور را در مقابل تهدیدات و توطئه ها حفظ و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.

فرماندار قرچک با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی ها پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی را در جهان برافراشتند و به دشمنان ثابت کردند ملت بزرگ ایران اسلامی تا پای جان از ارزش ها دست برنمی دارد و بعد از شهادت نیز خیل عظیمی را پیرو مکتب مقاومت و شهادت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز