تور «ایتالیا در آرته» برگزار می‌شود/ حضور یک داور و دو هنرمند ایرانی در این تور بین المللی

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۸۳۷۷
تور «ایتالیا در آرته» برگزار می‌شود/ حضور یک داور و دو هنرمند ایرانی در این تور بین المللی
تور فرهنگی «ایتالیا در آرته» با محوریت تبادل فرهنگ و هنر میان هنرمندان ایتالیایی و سایر کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این تور با محوریت تبادل فرهنگی مابین هنرمندان ایتالیایی و سایر هنرمندان بین المللی کشورهای دیگر از جمله ایران برگزار خواهد شد.

در این تور بیان هنرهای مختلف، فرهنگ‌ها وخلاقیت‌ها، در زیر سقف جهانی بدون مرز، برای دیده شدن بیشتر هنرمندان و آثار هنری آن‌ها طراحی شده است. نمایشگاه این تور تاریخی از  "Marguttiana Arte، Forte dei Marmi" در توسکانی آغاز شده و سپس در "موزه MIIT" Guido Folco در تورینو و "Arte Spazio Tempo" در ونیز به پایان خواهد رسید.

مهمانان ویژه از جمله منتقدان هنری، متصدیان هنری، گردآورندگان هنر و خانه‌های حراج در تمامی مراسم‌های این تور فرهنگی حضور خواهند داشت و موسسه هنری سکو به عنوان عضوی از این رویداد بین المللی در ایتالیا تلاش می‌کند تا موفق ترین رویداد هنری در سال ۲۰۲۰ را رقم زند.

شهره دمستانی و یگانه خسروی منش هنرمندان برگزیده ایرانی برای حضور در تور فرهنگی «ایتالیا در آرته» می‌باشند که با هنرمندان دیگر کشورها به رقابت می‌پردازند؛ و در نهایت هیأت داوران این رویداد سه هنرمند را به عنوان برگزیدگان این تور هنری انتخاب می‌کنند.

ادموندو ناردینی (رئیس گالری هنری Marguttiana Arte)، آرماندو پرینشیپه( رئیس گروه هنری principe group)، گویدو فولکو (رئیس موزه (MET، نرگس سلیمان‌زاده (موسس موسسه هنری سکو و هنرمند) هیات داوران این رقابت فرهنگی و هنری را تشکیل می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز