فرماندار شهریار در جلسه هماهنگی شهردارن و بخشداران؛

شهرداران باید با دقت نظر در حوزه مدیریت شهری به رفع مشکلات مردم بپردازند

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۰۰۰۶
شهرداران باید با دقت نظر در حوزه مدیریت شهری به رفع مشکلات مردم بپردازند
جلسه هماهنگی شهرداران و بخشداران مرکزی شهرستان شهریار به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در شهرداری اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه هماهنگی شهردران و بخشداران به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار ، عبدالعلی معاون فنی و عمرانی، اشجعی مشاور، غلامی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رحیمی بخشدار جوقین و منجیری بخشدار مرکزی شهریار، شهردارن شهریار، اندیشه، صباشهر، وحیدیه، فردوسیه و شاهدشهر در سالن جلسات شهرداری اندیشه برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با تقدیر از اقدامات، برنامه ریزی و هماهنگی شهرداران و مدیریت شهرها در رعایت پروتکل های بهداشتی ،ایام محرم، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، همچنین ساخت و تجهیز و بازگشایی مدارس در ادامه گفت: در بدو ورود به هفته دفاع مقدس هستیم، امنیت و آسایش کشور  در این زمان را مدیون سبک بالان هشت سال دفاع مقدس هستیم که باید با خدمت صادقانه به مردم  نگذاریم به این ارزش ها خدشه ای وارد شود.

در ادامه فرماندار شهرستان شهریار پیرامون موضوعات مرتبط با مدیریت شهری در سطح شهرستان، بخشداران و هر یک از شهرداران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت و گزارشی از عملکرد خود و اقدامات و برنامه های انجام گرفته خود را به جلسه ارائه کردند .

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار از شهرداران خواست تا  با  دقت نظر در حوزه مدیریت شهری و رفع مشکلات مردم از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری نمایند تا از بروز مشکلات بلند مدت جلوگیری نمائیم .

در انتها فرماندار شهرستان شهریار ضمن جمع بندی موارد مورد بحث جلسه و بررسی مسائل حوزه مدیریت شهرها از جمله موضوعات عمرانی و خدماتی تصمیمات لازم اتخاذ شده و به منظور اجرایی شدن به هر یک از اعضاء ابلاغ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز