عصر امروز رخ داد؛

مرگ راننده ۲۰۶ بر اثر سقوط از پل آزادراه تهران - پردیس

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۹
مرگ راننده ۲۰۶ بر اثر سقوط از پل آزادراه تهران - پردیس
عصر امروز خودرو ۲۰۶ بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل ازادراه پردیس برخورد و به سمت جاده قدیم سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عصر امروز در پی سانحه سقوط یک خودرو نیروهای هلال احمر و اورژانس شهرستان پردیس سریعا به محل  اعزام شده که متاسفانه  راننده خودرو ۲۰۶ که در محدوده فاز ۱۱ پردیس از پل آزادراه تهران-پردیس سقوط کرده بود جان خود را بعلت سرعت بالا از دست داد.

قادی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس در این رابطه به برنا گفت: این خودرو   که با سرعت زیادی در مسیر  تهران _ پردیس در حرکت بوده، بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌های کنار پل آزادراه برخورد و پس از شکستن گاردریل‌ها به پایین و جاده قدیم به سمت فاز۱۱ مسکن مهر پردیس پرتاب شد.

وی افزود : با وجود حضور سریع نیروهای امداد و  نجات جمعیت هلال احمر  متاسفانه راننده در خودرو حبس شده بود و از ناحیه جمجمه و لگن بشدت آسسب دیده بود و در دم جان باخته بود که با حضور نیروهای امداد و نحات راهداری، پلیس راه  عملیات رهاسازی با ابزارهای نجات انجام شد و توسط اورژانس جسد به سردخانه منتقل گردید.

به گفته وی تشخیص کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد خودرو بوده و متاسفانه یکی از بالاترین عوامل تصادف سرعت بالای خودرو است و از شهروندان درخوست داریم در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

 

3333333

3333

344

نظر شما