توقف طولانی قطار گردشگری مازندران و اعتراض مسافران

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۰۳۲۸
توقف طولانی قطار گردشگری مازندران و اعتراض مسافران
نقص فنی قطار گردشگری تهران_ مازندران موجب ترس، نگرانی و اعتراض مسافران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ قطار گردشگری مازندران که روز گذشته با ۱۳۰ مسافر از تهران حرکت کرده بود، دچار نقص فنی شده و مسافرانی که قرار بود ۱۱ شب به تهران برگردند پس از سردرگمی و ساعت ها معطلی امروز صبح به تهران بازگشتند.

به گزارش خبرنگار برنا به نقل از شاهدان عینی و مسافران این قطار گردشگری که قرار بود اخر هفته خوبی را با تفریح در ایستگاه های مختلف قطار شرکت رجا سپری کنند متاسفانه در این وضعیت کرونا با چندین ساعت معطلی و در شرایط نامطلوب بدلیل ناهماهنگی در تعویض به موقع قطار جهت جا به جایی مسافران  در راه مانده و استفاده از قطار فرسوده برای گردشگران اوقات ناخوشایندی را سپری کرده و خاطرات تلخی ازین سفر برایشان باقی ماند.

بگفته ده نمکی یکی از گردشگران این تور از ابتدای حرکت از تهران مسافران متوجه نقص فنی و حرکت کند قطار شده بودند اما مسئولین قطار اعلام میکردند خطری وجود ندارد و مشکلی نیست تا اینکه پس از گذر از ایستگاه های منطقه سواد کوه برق قطار بکلی قطع شده و از حرکت می ایستد و موجب سردرگمی و مشکل برای مسافران این قطار گردشگری می شود.

مجدی یکی دیگر ازین مسافران به خبرنگار برنا می گوید: خدمات ارائه شده به گردشگران در این زمان شیوع کرونا مناسب نبود و این معطلی طولانی ترس و وحشت بین مسافران ایجاد کرد و متاسفانه هماهنگی ها اصلا خوب نبود.

امیدواریم مسئولین مربوطه با توجه به اهمیت موضوع و جهت به خطر نیفتادن مسافران با جدیت بیشتری بر وضعیت فنی قطارها نظارت داشته باشند و به جان مردم اهمیت بیشتری بدهند.

گفتنی است با وجود اعتراض مسافران قطار گردشگری مازندران بابت اتفاق پیش آمده، هیچ هزینه ای جهت جبران خسارت و تاخیر در برگشت آنها به تهران پرداخت نشده است.

 

123355

11

12222

134455

67778889

22

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز