تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت ساماندهی نقاط حادثه خیز جاده احمدآباد مستوفی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۰۶۲۴
تاکید فرماندار اسلامشهر بر ضرورت ساماندهی نقاط حادثه خیز جاده احمدآباد مستوفی
فرماندار اسلامشهر بر ضرورت ساماندهی نقاط حادثه خیز جاده احمدآباد مستوفی بویژه محدوده پل آپرین تا پیچ گلدسته در مجاورت سایت صداوسیما تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در جلسه مشترک بررسی نقاط پرتصادف و کمیسیون ایمنی راههای شهرستان که با حضور صحرائی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران برگزار شد، مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: بطور میانگین روزانه 80هزار تردد در محور احمدآباد مستوفی انجام می شود و باید وضعیت فعلی این محور اصلاح شود.

وی ضمن درخواست از پلیس راه جهت اعلام تمامی اشکالات و ایرادات فنی محوراحمدآباد مستوفی بویژه پیچ های 90درجه ای گلدسته در مجاورت سایت صداوسیما و برخی دوربرگردانهای خطرناک این محور ظرف مدت یک هفته گفت: پیگیری های لازم جهت آزاد سازی بخشی از اراضی سایت صداوسیما و یا انتقال تاسیسات مربوطه جهت اصلاح این بخش از محوراحمدآباد مستوفی از طریق مکاتبه با واحدهای حقوقی و فنی سازمان صداوسیما انجام خواهد شد.

مرسلپور همچنین با بیان اینکه در نیمه نخست سال 98 در محدوده شهری شهرستان 17 نفر بر اثر تصادف جانشان را از دست دادند گفت: بحمدا... در نیمه نخست سال جاری تعداد فوتی های تصادفات شهری به 9 نفر کاهش یافته و همه باید تلاش کنیم تا تعداد تصادفات فوتی و جرحی در شهرستان به حداقل ممکن برسد.

 

نظر شما